Szűrés
A(z) mobilhálózat kulcsszót tartalmazó cikkek
A Magyar Posta konzorciuma nyerte a 900 MHz-es frekvenciasávot
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) sikeresen értékesítette árverés keretében a 900 MHz-es frekvenciasávot. A nyertes négy szolgáltató összesen csaknem nettó 44 milliárd forintos összeget ajánlott a frekvenciákért. A kiírási feltételek kialakításakor az NMHH kiemelt célja volt, hogy a verseny élénkítése érdekében, megteremtse annak feltételeit, hogy egy új szolgáltató is piacra léphessen. A jövőben ez pozitívan hathat a szolgáltatások színvonalának emelkedésére, és elősegítheti az előfizetők érdekeinek fokozottabb érvényesülését.
A Vodafone jövő tavaszra befejezi teljes hálózatának megújítását
A Vodafone jövő tavaszra befejezi teljes magyarországi hálózatának megújítását - mondta Beck György, a Vodafone Magyarország elnöke csütörtökön Budapesten a társaság új üzletének megnyitóján.
Frekvenciatender: zöld út az okoskészülékek elterjedésének
A negyedik mobilszolgáltató megjelenése nemcsak nagyobb választékot, kapacitásbővülést is hoz a felhasználók számára.
Amennyiben sikeres lesz a most zajló mobilfrekvencia-pályázat, megnyithatja az utat a nagyarányú hálózatfejlesztés előtt, mely minőségi ugrást hoz a technológiák terén, rövid idő alatt akár 150 százalékosra emelve a jelenlegi 120 százalékos mobilpiaci penetrációt. A változás elkerülhetetlen, hiszen az egyre népszerűbb okoskészülékek olyan mértékű adatforgalmi igényt támasztanak, melyet csak az új beruházások révén lehet majd a jövőben kiszolgálni. A fejlesztéseknek a fogyasztó számára közvetlenül érzékelhető hatásai lehetnek, többek között a korlátok nélküli okoskészülék-használat, az adatforgalomra épülő díjcsomag, az ingyenes telefonálás, valamint az egyre szélesebb közönség számára elérhető okostelefonok és táblagépek.
Hálózatmodernizáció és új országos üzlethálózat a Telenornál
A Telenor az idei évben nem csak hálózatát fejleszti, hanem teljes üzlethálózatát átalakítja. Az elmúlt tíz év legjelentősebb, a teljes értékesítési hálózatot érintő fejlesztés nem pusztán arculati frissítés. A szolgáltató a leginnovatívabb digitális megoldásokat alkalmazza a hatékony és ügyfélközpontú kiszolgálás érdekében. Ezek közül több egyedülálló a hazai mobilkommunikációs üzletek esetében.