Szűrés
A(z) kampány kulcsszót tartalmazó cikkek
Tartsd meg az értékes pillanatokat a Honorral!
Az ünnepi időszakban a személyes kapcsolatok még különlegesebb jelentőséget kapnak. A HONOR legújabb kampánya a valódi emberi kapcsolatok erejére és a támogató technológia szerepére hívja fel a figyelmet. A kampány középpontjában a márka 2025 legnépszerűbb készülékei állnak: a prémium kategóriás, összehajtható HONOR Magic V5 és a sokoldalú HONOR 400 széria.
Önkiszolgáló hirdetési platformot indít a Viber – már 100 eurótól
A Rakuten Viber ma bemutatta a Viber Ads Manager szolgáltatást – egy önkiszolgáló hirdetési platformot, amely lehetőséget ad a hazai kis- és középvállalkozásoknak, illetve ügynökségeknek arra, hogy rugalmas, pay-as-you-go modellben indítsanak hirdetési kampányokat célpiacaikon.
Indul a Xiaomi új TV-kampánya ajándék robotporszívóval
A Xiaomi Magyarország szeptemberben országos televíziós kampányt indít, amelynek főszereplői két vadonatúj készülékcsalád: a Xiaomi TV A Pro sorozat (2026) és a Xiaomi TV S Mini LED sorozat (2025).
Az LG rádiója nemcsak szórakoztat, de össze is kapcsol
Az LG Electronics új nemzetközi márkakampányt indított „Radio Optimism” néven, amelynek célja az emberi kapcsolatok megerősítése a zene univerzális nyelvén keresztül. A kampány az LG jól ismert szlogenjére, az „Az élet szép” üzenetre épít, és arra hívja fel a figyelmet, hogy a digitális világban – ahol folyamatosan kapcsolatban vagyunk – egyre nehezebb valódi, mély kapcsolatokat kialakítani és fenntartani.