Szűrés
A(z) mobiljáték kulcsszót tartalmazó cikkek
Változó gaming szokások
A mobiljátékok piaca már most nagyobb, mint a konzol- és számítógépes játékoké együttvéve: 2022-ben a mobiljátékok 50 százalékkal járultak hozzá a globális videojáték-bevételekhez*. A mindig kéznél lévő okostelefonok nemcsak a mobiljátékok dominanciáját hozták el, hanem a gamerek szokásainak változását is. A felhasználók 80 százaléka más tevékenységeket is végez játék közben, és egyre népszerűbbek az úgynevezett alkalmi játékok. A világ harmadik legnagyobb alkalmazásáruháza, a Huawei AppGallery adatai szerint az egyszerűbb szabályokkal és rövidebb játékidővel rendelkező alkalmi játéktípusok már az összes játékletöltés 36 százalékát teszik ki.
Elismert díjjal jutalmazták a magyar applikációt
Az egyik legrangosabb nemzetközi dizájn díjat nyerte el a magyar fejlesztésű edutainment applikáció, a Platypus: a FinLit Story. A 67 éves történelemre visszatekintő díjra idén közel 10.000 nevezés érkezett 52 országból. A fiatalok pénzügyi tudatosságának, gazdasági ismereteinek fejlesztését célzó, szórakoztatva tanító mobilos játékot az OTP Fáy András Alapítvány álmodta meg, az applikáció megtervezését, a dizájn kivitelezését és részben a fejlesztést a magyar Supercharge innovációs ügynökség végezte az Alapítvány megbízásából. Az alkalmazást már közel 35.000 hazai felhasználó töltötte le.
Egy igazi “Game On” készülék, ami hozzásegít a győzelemhez
A Honor Play igazi “Game On” telefon, amit győzelemre hangoltak. A videojátékok világában ma a mobiljátékok dominálnak, és az elmúlt évtizedben nőtt az okostelefonok grafikai feldolgozó képességének igénye.
Népszerű mobiljátékokkal kötött stratégiai partnerséget a Honor Play
A Honor, a fiatal, trendszetter, innovatív okostelefon e-brand stratégiai partnerséget kötött a PUBG Corp.-al és a GAMELOFT-tal, a két piacvezető játékfejlesztő céggel. A Honor, valamint a PUBG MOBILE és az Asphalt 9: Legends forradalmasítja a mobiltelefonos játékvilágot.