Szűrés
A(z) mobiltelefon kulcsszót tartalmazó cikkek
Napi 3,5 óra a TikTokon, kuponok a pénztárcában – a magyar diákok életmódja
A mai magyar fiatalok – különösen a 14–26 év közötti korosztály – egyszerre élnek a digitális világban és vásárolnak tudatosan. Naponta órákat töltenek a közösségi médiában, miközben vásárlásaik során az ár-érték arányra figyelnek. A Yettel és a legnagyobb hazai diákkedvezmény-platform, a Diverzum közösen vizsgálta meg, hogyan használják a mobiljukat és hogyan költenek a diákok. A tanévkezdéshez kapcsolódva pedig egy közös ajánlattal is megszólítják az aktív diákstátuszú fiatalokat.
Redmi 15C: A mindennapok új kedvenc okostelefonja
A Xiaomi bemutatta a stílusos megjelenésű és fejlett funkciókkal felszerelt Redmi 15C okostelefont. A készülék hatalmas, 6,9 hüvelykes kijelzője lenyűgöző képminőséget kínál, teljesítménye pedig bőségesen elegendő a mindennapi feladatokhoz. A nagy kapacitású akkumulátor és a gyorstöltési lehetőség gondoskodik róla, hogy a telefon egész nap megbízható társa legyen.
Régi mobilból új élmény – indul a Yettel és Rejoy közös programja
A Yettel és a Rejoy új együttműködésének köszönhetően mostantól egyszerűen, biztonságosan és reális piaci áron adhatod el használt készülékedet. Ráadásul a szolgáltató 15 000 forintos extra kedvezményt biztosít, amelyet új vagy felújított készülék vásárlására használhatsz fel.
Egy mobil, egy kattintás, és kész a vásárlás – így változik a digitális világ
A technológiai fejlődés megállíthatatlanul alakítja át hétköznapjainkat – legyen szó kommunikációról, vásárlásról vagy napi rutinfeladatok elvégzéséről. A fogyasztók elvárásai folyamatosan emelkednek, és azok a márkák, amelyek nem tudnak lépést tartani, könnyen lemaradhatnak. A kérdés már csak az: merre tart ez az átalakulás? Az alábbi öt trend új alapokra helyezi a vállalatok és fogyasztók közötti kapcsolatot.