Szűrés
A(z) Ericsson ConsumerLab kulcsszót tartalmazó cikkek
Az Ericsson felvázolta a jövő év fogyasztói világtrendjeit
Az Ericsson friss ConsumerLab jelentése 2019 legfontosabb fogyasztói trendjeiről szól a szórakozató elektronikában, illetve az infokommunikációban. A jelentés nyolcadik kiadása a technológiai újítások átvételében élen járó 34 millió fogyasztót reprezentálva, az ő várakozásaik alapján határozza meg 2019 legfontosabb 10 fogyasztói trendjét.
Előfizetői Lojalitás: kulcsszerepben Az élő VIDEÓ-STREAMING
A mobil szélessáv terén folyamatosan változik az okostelefon használók fogyasztói magatartása, ezzel párhuzamosan pedig a hagyományos mérési eljárások segítségével már nem lehet meghatározni, a fogyasztók szolgáltatói preferenciáit, derül ki az Ericsson ConsumerLab legújabb, „Az élmény alakítja a mobil felhasználók lojalitását” című jelentéséből.
Kulcsszavak: mobil szélessáv,
alkalmazás,
videó-streaming,
okostelefon,
jelentés,
Ericsson ConsumerLab
Tovább