Szűrés
A(z) Huawei Mate 20 Pro kulcsszót tartalmazó cikkek
Az érzékeinkkel játszik a mesterséges intelligencia
A Magyarországon élő közel 80 ezer látássérültre hívja fel a figyelmet a Huawei legújabb videóiban. A vállalat neves színészek közreműködésével, hét különböző szituációban mutatja meg a látható és hallható érzelmek közötti különbséget. Az Orlai Produkciós Iroda művészei a Huawei mesterségesintelligencia-alapú okostelefon-alkalmazásának segítségével rövid videókban szemléltetik a hét alapérzelmet, azokra irányítva a figyelmet ezzel, akik számára a mindennapokban nehézséget okoz a látható érzelmek felismerése. A rövid felvételeken Kovács Patrícia, Szabó Kimmel Tamás és Schruff Milán rendhagyó színészi játékukkal világítanak rá, miként változtatja meg az érzékelést, ha az emberi arcon megjelenő érzelmek láthatatlanok.
Tízmillió Mate 20 és Mate 20 Pro okostelefont adott el a Huawei
A Huawei tízmillió Mate 20 és Mate 20 Pro készüléket értékesített világszerte a két termék piaci bevezetését követő első közel öt hónapban — adta hírül a vállalat Fogyasztói Üzletága. A gyártó legújabb zászlóshajó-készülékei jól teljesítettek a globális okostelefon-piacon; elődeikhez képest feleannyi idő alatt érték el az eladási rekordot. A Huawei tavalyi okostelefon-szériái iránt az érdeklődés Magyarországon is kiemelkedő: a gyártó 2018-ban a piac méretéhez képest hazánkban értékesítette a legtöbb csúcskészüléket a közép-kelet-észak-európai régió országai közül.
Összefogott a látássérültekért a Huawei és a Láthatatlan Kiállítás
Közös érzékenyítő kampányt indított a Huawei Technologies és a Láthatatlan Kiállítás. A kezdeményezés célja, hogy a gyártó legújabb mesterséges intelligencia-applikációja, a Facing Emotions segítségével a két szervezet együttesen hívja fel a figyelmet a látássérültek mindennapi nehézségeire az érzelmek felismerését illetően. A kampány keretében a Huawei nem csak online szemléletformáló videókat oszt meg, de a Láthatatlan Kiállítás állandó programelemeként biztosítja a látogatók számára, hogy átélhessék, milyen a világ látható érzelmek nélkül. A kampány célkitűzéseihez csatlakozott Kovács Patrícia színművész, a SUHANJ! Alapítvány alapítója, illetve Agárdi Szilvia látássérült énekesnő, esélyegyenlőségi aktivista is.
Hanggá formálja az érzelmeket a Facing Emotions alkalmazás
A vak és gyengénlátó emberek mindennapjainak megkönnyítését tűzte ki célul nemzetközi társadalmi felelősségvállalási projektjében a Huawei. A gyártó legújabb fejlesztése, a Facing Emotions applikáció a mesterséges intelligencia és a Huawei Mate 20 Pro okostelefon segítségével elemzi ki az emberi arcmimika legapróbb jeleit is, amelyeket hanggá formálva továbbít a felhasználóknak. A dallamok alapján a látássérültek pontos képet kaphatnak beszélgetőpartnerük lelkiállapotáról. A vállalat nemzetközi projektje keretében 2019 januárjában Magyarországon is különleges együttműködésre készül a látássérültek hazai szervezeteivel.