Szűrés
A(z) LG OLED TV kulcsszót tartalmazó cikkek
Fenntarthatóság minden szinten: Az LG elköteleződése a jövő mellett
Az LG Electronics (LG) nyilvánosságra hozta 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését, amelyben részletesen beszámol a 2030-ig kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez vezető jelentős előrelépésekről. A dokumentum külön kitér az üvegházhatású gázok (ÜHG) kibocsátásának csökkentésére, valamint a körforgásos gazdálkodásban elért eredményekre. A jelentés bemutatja, hogyan építi be a vállalat a fenntarthatóságot működésébe, összhangban „Jobb élet mindenkinek” fenntarthatósági víziójával.
Tökéletes képi világ, lenyűgöző hangzás és a legújabb játékfunkciók
Egyedi marketing-együttműködésre lépett az LG Electronics (LG) és az Xbox: a sokak által várt Xbox Series X konzol és az LG OLED televíziói által együtt kínált páratlan játékélményt a két cég közösen mutatja be. Az együttműködés keretében az LG OLED TV márka a Microsoft új konzoljának televíziós partnereként jelenik meg Közép-Európa, Afrika, Közel-Kelet, valamint az ázsiai és csendes-óceáni térség kulcsfontosságú piacain.*
Az LG mesterséges intelligenciával felszerelt televízióját és audioeszközeit díjazta az EISA
Idén is elismerte az LG Electronics (LG) szórakoztató elektronikai termékeit az Európai Kép- és Hangszövetség (European Imaging and Sound Association — EISA). A 29 ország 55 meghatározó audiovizuális szaklapját képviselő szervezet idei díjátadóján négy LG terméket — egy OLED és egy nanocellás televíziót (OLED65E9 és 65SM9000 modellek), egy hangprojektort (SL8YG modell) és egy XBOOM Go hangszórót (PK7 modell) — díjaztak kiemelkedő teljesítményük, innovatív formatervezésük és a felhasználóknak nyújtott hozzáadott értékük alapján.
A feltekerhető tévé, ami újraértelmezi a teret
A technológia és a térdizájn találkozását testesíti meg az LG Electronics (LG) és a Foster + Partners közös művészeti installációja, amely a milánói dizájnhéten az LG SIGNATURE OLED TV R főszereplésével mutatkozott be.