Szűrés
A(z) LG Life’s Good kulcsszót tartalmazó cikkek
Az LG rádiója nemcsak szórakoztat, de össze is kapcsol
Az LG Electronics új nemzetközi márkakampányt indított „Radio Optimism” néven, amelynek célja az emberi kapcsolatok megerősítése a zene univerzális nyelvén keresztül. A kampány az LG jól ismert szlogenjére, az „Az élet szép” üzenetre épít, és arra hívja fel a figyelmet, hogy a digitális világban – ahol folyamatosan kapcsolatban vagyunk – egyre nehezebb valódi, mély kapcsolatokat kialakítani és fenntartani.
Újra fotópályázatot hirdet az LG és a Magyar Nemzeti Galéria
A tavalyi sikeres együttműködés után idén is közös művészeti pályázatot hirdet az LG Magyarország és a Magyar Nemzeti Galéria. A „Az élet szép! Keretezd újra!” című fotópályázat célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a mindennapok rejtett szépségeire – arra, hogy egy-egy hétköznapi pillanat is lehet annyira értékes és esztétikus, mint egy múzeumban kiállított alkotás. A pályázat az LG Life’s Good mottójára és az ARTCOOL Gallery Special légkondicionáló inspiráló dizájnjára épül, amely egyszerre műszaki eszköz és művészi élmény.