Szűrés
A(z) NRC Marketingkutató kulcsszót tartalmazó cikkek
Okosotthonokba költöznének a magyarok
A magyar lakosok majdnem kétharmada szívesen lakna okosotthonban, jelenleg azonban kevesebb, mint 10 százalékuk mondhatja ezt el magáról - derült ki a Siemens Zrt. és az NRC Marketingkutató közös kutatásából. Sokan az „okosítással” járó költségektől tartanak, miközben szakemberek szerint az épület automatizálási rendszerek kiépítése az egyik leggyorsabban megtérülő befektetés.
A mobil a mindenünk! – ha az asszony is engedi
Nem tudnak annyi terméket piacra dobni a mobiltelefon gyártók, amennyit a magyarok ne vennének meg, havonta közel 190 000 készülék talál új gazdára a következő fél évben – derült ki a Media Markt és az NRC közös kutatásából. Öntudatosan választunk magunknak mobiltelefont, de a férfiak valamivel gyakrabban kapnak ehhez társuktól is instrukciókat.