Szűrés
A(z) díjcsomag kulcsszót tartalmazó cikkek
2024 második félév: Új díjcsomagok és változások a mobilpiacon
Korlátlan internetelérést biztosító, de SMS-t és hívást egyáltalán nem tartalmazó csomaggal újított a Yettel a nyaralási szezon küszöbén, egyebekben azonban nem volt mozgalmas 2024 második fele – olvasható a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss, mobilpiaci díjcsomagokat vizsgáló jelentésében. A félévente megjelenő riport bemutatja a legnagyobb szolgáltatók díjcsomag- és tarifamódosításait, valamint ismerteti a megszűnő szolgáltatásokat és a frissen bevezetett új opciókat is.
Díjkorrekciók és új díjcsomagok a mobilszolgáltatások piacán
Az idei év igen jelentős átrendeződést hozott a mobilszolgáltatások piacán. Az év eleji kisebb-nagyobb mértékű roamingadatkeret-emeléseket követően március elejétől mindegyik jelentős mobilszolgáltató inflációkövető díjkorrekciót vezetett be, majd alig egy-másfél hónapon belül sorra mindhárom szolgáltató teljesen megújította az előfizetéses mobiltelefon-díjcsomagjainak kínálatát, és többségében rövidesen lezárta vagy már bejelentette, hogy lezárja a korábban előfizethető, díjkorrekcióval megemelt havi díjú tarifacsomagjait.
Megújult a Vodafone feltöltőkártyás díjcsomagja
A Vodafone Magyarország célja, hogy az alapvető telekommunikáció lehetőségét minél szélesebb körben tegye elérhetővé. Ezt szolgálja, hogy augusztus elejétől a TUTI100+ feltöltőkártyás díjcsomagban a kártya aktiválását követően az előfizetők díjmentes 1 GB kiinduló adatkeretet, valamint 100 lebeszélhető percet kapnak, melyet 30 napig használhatnak fel. A díjmentes szolgáltatásoknak köszönhetően feltöltés nélkül is kapcsolatban tudnak maradni az ügyfelek.
Így változtak idén a díjcsomagok
A három legnagyobb mobilszolgáltató nyilvánosan elérhető lakossági számlás (post-paid) díjcsomagkínálatában jelentős változások történtek 2023 első negyedévében. Egyrészt két szolgáltató (Vodafone és Yettel) ezen időszakban új díjcsomagokat vezetett be a piacra, másrészt e két cég, valamint a Magyar Telekom díjkorrekciót hajtott végre. A mobilpiaci verseny fontos jellemzője, hogy a szolgáltatók kínálatában milyen változások történnek, és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) ezt folyamatosan nyomon is követi.