Szűrés
A(z) kampány kulcsszót tartalmazó cikkek
Ne csak éld meg, örökítsd is meg – A HONOR 400 Lite mindig készen áll
Örömmel mutatjuk be legújabb közösségi média kampányunkat, amely arra hív, hogy gondold újra, mit is jelent megörökíteni az élet legértékesebb, legmúlékonyabb pillanatait. A „Ragadd meg a pillanatot!” kampány a HONOR 400 Lite erejét mutatja meg: egy eszközt, ami segít, hogy semmi fontos ne maradjon ki.
Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
Telekom karácsonyi kampány
Egymás megértését, az odafigyelés fontosságát, a szeretet és az empátia jelentőségét hangosítja ki a Telekom idei karácsonyi kampánya, melynek központi eleme egy nemzetközi alkotói koprodukcióban elkészült reklámfilm. Karácsonykor a szeretteink társaságára vágyunk, akikhez akkor igazán jó megérkezni, ha tudjuk, hogy körükben valódi figyelmet kapunk. A Telekom a kampány kísérőzenéjeként némi humorral fűszerezve újraértelmezte az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dalt.
Magyar zenészt választott a SONY a legújabb kampányához
A SONY már több mint 70 éve áll azon elköteleződése mellett, miszerint audio termékeivel egy olyan hidat épít a zene alkotói és fogyasztói között, ami garantálja az autentikus zenei élményt. Ennek érdekében jött létre a „For The Music” platform, amely célja a művészeti fejlesztés, a kreatív törekvések támogatása, beleértve a különleges tartalmakat, aktivitásokat, élményeket – mindezt a zenerajongókért.