Szűrés
A(z) könyv kulcsszót tartalmazó cikkek
Különleges könyv a 3D nyomtatásról
Huszár István Tárgyiasult ötletek (3D nyomtatás és tervezés) című könyve azok számára készült, akik nem félnek kipróbálni valami újat, köszönhetően a technológiai fejlődésnek, és egy olyan úton indulnának el, amely végén az ötletük kézzel fogható, csodálatos fizikai formában valósul meg. Ez az innovatív technológia arra kínál lehetőséget, hogy költséghatékonyan hozzunk létre egyedi termékeket. Így akár mi magunk is könnyen elkészíthetünk egy karácsonyfadíszgömböt, egyedi kulcstartót, tárolódobozokat, mobiltelefon-tartót, egy eltörött alkatrész pótlását, vagy bármit, ami eszükbe jut és boltban nem tudjuk vagy nem érné meg megvásárolni.
A Facebook-marketing a múlt, az Instagramé a jövő?
Megjelent az első Magyarországon készült, esettanulmányon alapuló Instagram marketing szakkönyv, az Útmutató a Magyar Üzleti Insta Világához. A formabontó könyvben négy szakember, Babanics Írisz, kkv marketing tanácsadó, Heinrich Dorka, kkv PR tanácsadó, Csató Zsuzsi, fotós és vizuális tanácsadó, valamint Kovács Laci, Instagram szakértő nemzetközi marketing trendeknek vetettek alá egy induló vállalkozást – kizárólag az Instagramon.
Azt ismered, hogy 4 szakember 9 hét alatt felépít egy menő Instagram fiókot a nulláról?
November 27-én jelenik meg Magyarország első olyan Instagram marketing könyve, amely dokumentálja a tervezés, kivitelezés minden lépését, akárcsak az adatokat és eredményeket, mindezt kendőzetlenül.
Lendületet kaphat az e-könyv Magyarországon
Miközben egyre kevesebben és egyre kevesebbet olvasnak könyvet, a digitális világban soha nem látott mértékben nő a szöveges tartalomfogyasztás. Ezt az ellentmondást az e-könyvpiac oldhatja fel, amely előtt szakemberek szerint komoly jövő áll.