Szűrés
A(z) mobilalkalmazás kulcsszót tartalmazó cikkek
Mostantól a Viberen is hívhatóak a kisvállalkozások – új funkciók Magyarországon
A Rakuten Viber új funkciókat jelentett be, amelyek célja, hogy megkönnyítsék a felhasználók számára a Magyarországon működő kisvállalkozások felfedezését és velük való kapcsolattartást. Ezek az újítások a Viber üzleti fiók szolgáltatásának részeként érhetők el, amely segíti a kisvállalkozásokat abban, hogy professzionális módon jelenjenek meg az alkalmazásban, és hatékonyabban népszerűsítsék termékeiket, szolgáltatásaikat.
Új funkcióval bővült a GLS alkalmazás
A GLS mobilalkalmazása új funkcióval bővült: mostantól csomagfeladásra is használható. Az applikáció 2024 nyarán debütált, és azóta több mint 235 ezren töltötték le. A PwC 2025-ös Csomaglogisztikai Riportja szerint a hazai csomaglogisztikai szolgáltatók közül a GLS alkalmazása jelenleg a legnépszerűbb. A Google Play és az App Store értékelései is ezt tükrözik: mindkét platformon 4,9-es felhasználói elégedettségi pontszámmal büszkélkedhet.
Mostantól mesterséges intelligencia segít a Telekom appban
Májusától a Telekom alkalmazásban elérhető új funkció, a Magenta AI, mesterséges intelligencia segítségével válaszol az ügyfelek kérdéseire és kéréseire. Ez az innovatív megoldás minden felhasználó számára hozzáférést biztosít a gyorsan fejlődő AI-technológia előnyeihez – külön alkalmazás letöltése nélkül.
Parkolj okosan! Új AI-funkció a Yettel appban
A belvárosi parkolóhely keresése gyakran időrabló és stresszes feladat, amely nemcsak az autósokat terheli, hanem a városi forgalmat is tovább sűríti, és növeli a környezeti terhelést. A Yettel most új megoldást kínál: egy mesterséges intelligenciával támogatott parkolási asszisztenst, amely a vállalat mobilalkalmazásán belül segít hatékonyabban szabad parkolóhelyet találni.