Rövid hírek
- A jövő iPadje már elérhető a Magyar Telekomnál
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
Legolvasottabb híreink
- CES 2026: Az LG feltárja az emberközpontú AI következő szintjét 2025. december 20.
- A TCL új generációs eszközei a CES 2026-on 2025. december 21.
- Forradalmi képminőség OLED-precizitással: érkezik az LG Micro RGB evo 2025. december 20.
- Zsebben a mozi: a magyarok többsége már naponta videózik 2025. december 22.
- Okos eszközök és mikrochip: így maradnak biztonságban kedvenceink az ünnepek alatt 2025. december 23.
- Amikor a teljesítmény nem hallatszik: Pure Loop 3 sorozat 2025. december 23.
- Viber-tippek az ünnepi ráhangolódáshoz 2025. december 21.
- Csúcsteljesítmény vagy brutális üzemidő? A HONOR Magic8 széria mindkettőt tudja 2025. december 25.
Okostelefon és elektromos autó egy kézben: új partnerség született
A mesterséges intelligencia által vezérelt okoseszközök globális élvonalában járó HONOR nemrégiben stratégiai partnerséget jelentett be Kínában a világ egyik legnagyobb elektromosautó-gyártójával, a BYD-val. A cél, hogy a HONOR járműcsatlakozási megoldásait a BYD következő generációs DiLink intelligens ökoszisztémájába integrálva olyan emberközpontú, AI-alapú mobilitási élményt nyújtsanak, amely a felhasználók számára valóban zökkenőmentes és innovatív.
Okostévé, streaming és hirdetések: Mit mutat a legfrissebb hazai kutatás?
Hány háztartásban található okostévé, és mennyire használják ki annak lehetőségeit? Milyen típusú tartalmakat fogyasztanak a nagyképernyőn? Hányan találkoztak már connected TV (CTV) hirdetéssel, és milyen felületeken? Mit gondol a szakma a CTV-megoldásokról, és milyen hatással lehet mindez a hagyományos televíziózásra? – ezekre a kérdésekre most először érhető el átfogó válasz a hazai CTV-piacról, a reprezentatív fogyasztói (B2C) és piaci szakértői (B2B) kutatások alapján, amelyet az IAB Hungary digitális kiadvány formájában tett elérhetővé tagjai számára.
Így védd a szemed a digitális mindennapokban!
Egyre több időt töltünk különféle digitális eszközök – számítógép, laptop, tablet és okostelefon – előtt. Ezek nélkül ma már szinte elképzelhetetlen a munka, a tanulás vagy akár a szórakozás. Ugyanakkor a rendszeres képernyőhasználat rövid és hosszú távon is hatással lehet a szemünk egészségére, ezért nem mindegy, milyen kijelzőt használunk.
Személyre szabott élmények a vásárlási szezon csúcsán
Teljes gőzzel zajlik a felkészülés az év legintenzívebb vásárlási időszakára. Az ünnepi szezon egyszerre sprint és maraton – a Black Fridaytől és a Cyber Mondaytől kezdve a karácsonyi kampányokon át az év végi kiárusításokig a márkák komoly lehetőségek és kihívások előtt állnak. A vásárlók minden irányból ajánlatokkal találkoznak, miközben a figyelmük egyre rövidebb ideig tartható fenn, és a személyre szabott élmények iránti elvárások magasabbak, mint valaha.
Így formálják a női gamerek a jövő e-sportját
Idén októberben ünnepelte első születésnapját a Női E-sport Szakág. A kezdeményezés 2024-ben indult, amikor első alkalommal rendezték meg a Női E-sport Szakági Napot. Az esemény célja az volt, hogy láthatóbbá tegye a női gamereket az e-sport világában, valamint lehetőséget biztosítson szakmai tapasztalataik, életútjaik és közösségi kezdeményezéseik bemutatására. Az idei év középpontjában az inkluzivitás és a tapasztalatmegosztás állt.
HONOR Talents: kreatív lehetőség a digitális világ formálására
A mesterséges intelligenciát alkalmazó okoseszközök élvonalába tartozó HONOR Romániában indítja útjára a rangos HONOR Talents nemzetközi dizájnpályázat kísérleti programját a régióban. Ez a kezdeményezés a kelet-közép-európai és skandináv terjeszkedés első lépése, amely során a vállalat fiatal művészeket és tervezőket hív a művészet, a technológia és az innováció metszéspontjának felfedezésére.











