Rövid hírek
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
Legolvasottabb híreink
- Több mint tárolás: Hogyan válik az ASUSTOR NAS audiofil zenei központtá? 2025. július 26.
- Elegancia, technológia, AI – a Samsung új hajlítható mobiljai mostantól itthon is kaphatók 2025. július 26.
- A QNAP bemutatja új Dual-NAS HA megoldását 2025. július 27.
- Kicsomagolod, bekapcsolod, és indul a mozi – ismerd meg a TCL újdonságait! 2025. július 27.
- Hall, lát, mozog – és már Magyarország felé tart a humanoid R1 2025. július 28.
- Jövő a szálon: A Magyar Telekom és a BME sikeres 50GPON tesztje 2025. július 30.
- Kényelmesebb nyár? Ezzel a 7 TCL kütyüvel simán menni fog 2025. július 29.
- Mozihatás a nappaliban? A Hisense most valóra váltja 2025. július 29.
- Versenyben a mobilcégek: új csomagok, eltérő stratégiák, elmaradt díjkorrekció 2025. július 30.
- Magyar robotcsapat világszintű sikere a RoboCup 2025-ön 2025. július 30.
Netflix az autóban? Az LG webOS már a Kia járműveiben is elérhető lesz

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy webOS alapú autós okosplatformja (ACP) hamarosan elérhető lesz a Kia új, európai piacra szánt modelljeiben is. A fejlett mobilitási megoldás először a nemrég bemutatott EV3 modellben debütál, majd a későbbiekben az érkező EV4 és EV5 modellekben, valamint a megújult Sportage-ben is helyet kap. Ez lesz az első alkalom, hogy az LG innovatív autós felhasználói élménye megjelenik Európában, a sikeres dél-koreai bevezetés után.
Fenntarthatóság minden szinten: Az LG elköteleződése a jövő mellett

Az LG Electronics (LG) nyilvánosságra hozta 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését, amelyben részletesen beszámol a 2030-ig kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez vezető jelentős előrelépésekről. A dokumentum külön kitér az üvegházhatású gázok (ÜHG) kibocsátásának csökkentésére, valamint a körforgásos gazdálkodásban elért eredményekre. A jelentés bemutatja, hogyan építi be a vállalat a fenntarthatóságot működésébe, összhangban „Jobb élet mindenkinek” fenntarthatósági víziójával.
QD-OLED és AI egy kijelzőben – Megérkezett a Samsung új Smart Monitor szériája

A Samsung bejelentette új Smart Monitor termékcsaládját, amelyben a csúcskategóriás Smart Monitor M9 (M90SF), valamint a továbbfejlesztett Smart Monitor M8 (M80F) és M7 (M70F) modellek is helyet kaptak. Az M9 modell a korszerű QD-OLED technológiának és az egész szériára jellemző intelligens AI-funkcióknak köszönhetően még személyre szabottabb és összekapcsoltabb felhasználói élményt nyújthat munkához és kikapcsolódáshoz egyaránt.
Okostévé, mobil, tablet: már nem egy eszközön fogyasztjuk a tartalmakat

A streaming iránti érdeklődés nem csökken, sőt: a Direct One adatai szerint a tartalomfogyasztási szokások továbbra is átalakulóban vannak. A Direct Now applikáció felhasználóinak száma az elmúlt egy évben közel 13 százalékkal nőtt, így már több mint 40 ezren használják rendszeresen az alkalmazást szórakozásra vagy információszerzésre.
Túl egy szívecskén: az emojik új jelentései 2025-ben

Egy szív, egy mosolygós arc vagy egy apró szikra – néha ennyi is elég, hogy átadjuk, amit érzünk. Vagy mégsem? A július 17-i Emoji Világnap alkalmából Guld Ádám médiakutatóval jártuk körbe, hogyan változott meg az emojik használata 2025-re, milyen félreértésekhez vezethetnek ezek a kis jelek, és mit tehetünk azért, hogy gördülékenyebb legyen a digitális kommunikációnk.
Több mint egy szív vagy nevető fej – Az emojik valódi jelentése

Július 17-én ünnepeljük az Emoji Világnapját. A kis méretű digitális ikonok ma már szinte minden online beszélgetésben jelen vannak, és szerves részévé váltak mindennapi kommunikációnknak. Ezt felismerve a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is támogatást nyújt azoknak, akik most ismerkednek a digitális tér színes piktogramjaival.