Rövid hírek
- A jövő iPadje már elérhető a Magyar Telekomnál
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
Legolvasottabb híreink
- Streameld a kedvenceidet nagyképernyőn: itt a SELEKT LG‑s verziója 2025. december 19.
- CES 2026: Az LG feltárja az emberközpontú AI következő szintjét 2025. december 20.
- A TCL új generációs eszközei a CES 2026-on 2025. december 21.
- Forradalmi képminőség OLED-precizitással: érkezik az LG Micro RGB evo 2025. december 20.
- Zsebben a mozi: a magyarok többsége már naponta videózik 2025. december 22.
- Okos eszközök és mikrochip: így maradnak biztonságban kedvenceink az ünnepek alatt 2025. december 23.
- Amikor a teljesítmény nem hallatszik: Pure Loop 3 sorozat 2025. december 23.
- Viber-tippek az ünnepi ráhangolódáshoz 2025. december 21.
- Mennyit neteztél, telefonáltál, hallgattál? A Yettel megmutatja 2025. december 19.
- Strapabíróbb, okosabb, erősebb: bemutatkozik a HONOR Magic8 Pro és Magic8 Lite 2025. december 19.
A Kingston újra a csúcson: 2024-ben is piacvezető SSD-gyártó
A Kingston Digital Europe Co LLP bejelentette, hogy a TrendForce 2024-es éves rangsora szerint a vállalat az első helyen áll a disztribúciós piacon értékesítő, úgynevezett harmadik féltől származó SSD-gyártók között. A TrendForce adatai szerint a Kingston termékei a globálisan leszállított SSD-egységek mintegy 36%-át tették ki 2024-ben.
Sandberg: Új USB-kábelek és univerzális utazótöltő a mindennapokhoz
A dán Sandberg, amely a megfizethető számítógépes és mobilkiegészítőiről ismert, frissíti termékpalettáját új USB-kábelekkel, köztük 3 és 5 méteres, 10 Gbps-os USB 3.2 Gen 2-es kábelekkel, 1 méteres MicroUSB-vel, valamint egy Apple Watch-töltésre is alkalmas, 3 az 1-ben kábelekkel. Emellett bemutatja legújabb, 65 W-os univerzális utazótöltőjét is.
Az E.ON bemutatta a személyesen is kommunikáló mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia eddig elsősorban digitális platformokon jelent meg: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati megoldásokban találkoztunk vele. Az E.ON azonban az INTREN digitális ügynökséggel együttműködve kivezette az AI-t a virtuális térből, és életre hívta Annát, az E.ON digitális márkanagykövetét. A projekt egy új korszak nyitánya is: a „digital human” képes személyesen megszólítani az embereket, válaszol a kérdésekre, és valós idejű interakciót biztosít.
Megérkezett az Alpha 7 V – a Sony új Full Frame erőműve
A Sony bemutatta az Alpha 7 V fényképezőgépet, a népszerű Alpha 7 Full Frame MILC sorozat ötödik generációját. A készülék új, részben egymásra épülő Exmor RS CMOS szenzort kapott, körülbelül 33 megapixeles felbontással, valamint a legfrissebb BIONZ XR2 képfeldolgozó processzort, amely az Alpha sorozat AI-alapú technológiáit is integrálja.
December 15-én éjfélkor zárul ‘Az Év Honlapja’ pályázat!
December 15-én éjfélkor zárjuk ’Az Év Honlapja’ 2025 pályázatot. Itt az utolsó lehetőség, hogy weboldaladdal, applikációddal vagy digitális megoldásoddal bekerülj Magyarország legkiválóbbjai közé.
AOC monitorajánló: teljesítmény minden kategóriában
Az ünnepi időszakra készülve az AOC egy átfogó ajándékútmutatóval segíti a vásárlókat, amely minden felhasználói igényre kínál megfelelő kijelzőt. A csúcskategóriás e-sport monitoroktól egészen a sokoldalú, munkára tervezett modellekig bárki megtalálhatja a számára ideális képernyőt, amellyel a munkaállomását vagy gaming setupját új szintre emelheti.
Megérkezett a CANAL+ Magyarországra: indul az új prémium streaming-korszak
A CANAL+ elindítja streaming szolgáltatását Magyarországon, amelynek részeként a Direct One műholdas és online tévémárka átadja helyét az új, prémium, mindent egyben kínáló platformnak. December 1-jétől a magyar előfizetők egyetlen alkalmazáson keresztül érhetik el az exkluzív tartalmakat, filmeket, saját gyártású sorozatokat, élő csatornákat és sportközvetítéseket.











