Rövid hírek
- A HONOR új hajlítható telefonját szerelte szét a JerryRigEverything
- Díjmentes roaming Ukrajnában
- Segítség az Ukrajnában tartózkodó Telekom ügyfeleknek
- 5G-s frekvenciaértékesítés: lezárult a másodfokú eljárás
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- Jövő péntektől kaphatók az Apple legújabb termékei
- Hol költenek sokat, és hol kevesebbet telekommunikációra
- Díjazták az univerzális magyar dobozt
- Hány napot kell dolgozni egy iPhone XS-ért?
- Meraki Go: Wifi kis- és családi vállalkozásoknak
Legolvasottabb híreink
- Az LG CreateBoard interaktív kijelzői új lehetőségeket nyitnak a digitális oktatás területén 2023. május 29.
- A Philips Ambilight TV nézői „az első sorból élvezhetik” az FC Barcelona játékát 2023. május 28.
- Lenyűgöző gaming teljesítmény kisebb méretben 2023. május 28.
- A QNAP bemutatja legújabb megoldásait a 2023-as COMPUTEX kiállításon 2023. május 30.
- Okosotthonok: itt vannak az év legfrissebb trendjei 2023. május 31.
- Júniusban érkezik Magyarországra is a Lenovo ThinkReality VRX 2023. május 31.
- Az új Huawei okosóra akkumulátora akár két hetes üzemidőt biztosít egyetlen töltéssel 2023. május 31.
- A SteelSeries legújabb headsete megérkezett Európába 2023. május 31.
- Bemutatjuk a NIKKOR Z DX objektívet 2023. május 31.
- Szemkímélő funkciókkal véd a HONOR Magic5 Pro 2023. május 28.
Az üzenetküldő alkalmazások segítenek elérni az Y és a Z generációt

A következő évtizedben az Y és a Z generáció válnak a bankok legfontosabb célcsoportjaivái, mivel várhatóan közel 70 billió dollárnyi vagyon száll rájuk szüleiktől. Mit jelent ez a bankszektor számára? Először is azt, hogy gyorsan kell digitalizálódnia. Az újabb generációk szülöttei számára a mobiltelefonok kiemelt fontossággal bírnak: gyors, kényelmes és könnyen navigálható hozzáférést szeretnének a szolgáltatásokhoz. Mivel az Y és a Z generáció közel fele online szeretne hozzájutni a szükséges információkhoz, a banki szolgáltatások iránti elvárásaik eltérnek a szüleikétől.
Ragadd meg, amit nem tudsz

A modern, pörgős, digitális világban könnyű szem elől téveszteni a kisebb, látszólag jelentéktelen pillanatokat, amik igazán varázslatossá teszik az életet. Ezek a momentumok csak úgy elsuhanhatnak mellettünk, ahogy feladatról feladatra zakatolunk hétköznapjainkban, már-már odatapadva a képernyőkhöz. Pedig ezekben a mulandó pillanatokban lelhető meg az élet esszenciája – azokban az apróságokban, amelyek szünetre és reflekcióra késztetnek, és amiknek köszönhetően igazán értékelhetjük a körülöttünk lévő világot. A HONOR Magic5 Pro azzal a céllal készült, hogy segítse az embereket az ilyen értékes, gyakran megfoghatatlan mozzanatok megörökítésében. Így ragadható meg a láthatatlan szépség.
A Philips Ambilight TV nézői „az első sorból élvezhetik” az FC Barcelona játékát

A Philips TV, Philips Sound és AOC Audio termékeket tervező, gyártó és értékesítő TP Vision bejelentette, hogy új partneri megállapodást köt az FC Barcelonával, melynek értelmében a vállalat lesz a legendás futballcsapat televíziókért, kijelzőkért és audio eszközökért felelős kiemelt partnere. Az FC Barcelona vállalja a világvezető TP Vision TV- és audiotermék-kínálatának népszerűsítését, kiemelt figyelmet fordítva a vállalat saját fejlesztésű Ambilight TV technológiájára, mely a hagyományos tévénézést semmi máshoz nem fogható élménnyé varázsolja. Az Ambilight TV-vel minden más lesz!
Galaxy Buds2 Pro fejlesztés a nagyothallók számára

A Digitális Akadálymentesség Világnapja alkalmából a Samsung elkötelezte magát amellett, hogy a Galaxy Buds2 Pron elérhető, továbbfejlesztett Környezeti Hang funkció segítségével a nagyothallók számára is élvezhetővé tegye az őket körülvevő világ hangjait. Akár zenehallgatásról van szó, akár a környezetre kívánunk hangolódni – vagy épp kizárni azt –, az eszköz igényre szabottan kínálja a kiváló hangzást.