Rövid hírek
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
Okostelefonon is aláírhatunk teljes bizonyító erejű magánokiratot

A NETLOCK első magyar cégként fejlesztett okostelefonon is használható, felhőalapú, minősített e-aláírás-megoldást. Az új szolgáltatás európai szinten is meghatározó innovációnak számít és globálisan is az élmezőnyben van. Az így létrehozott minősített e-aláírást az unió minden országában elfogadják, teljes bizonyító erejű magánokiratnak felel meg.
Az Emirates alkalmazásával már otthon megtervezhetjük a fedélzeti szórakozást

Az Emirates új, innovatív funkciót vezetett be okostelefonos alkalmazásában, mely lehetővé teszi az utasoknak, hogy testreszabott lejátszási listákat hozzanak létre már utazásuk előtt, majd szinkronizálják azokat az ülőhelyükkel a fedélzeten. Így az utazások hatékonyabban tervezhetők, és a fedélzeti élmény még teljesebb lehet, miután a gazdag szórakoztató kínálat mostantól bármikor böngészhető.
A Honor folyamatos növekedéssel menetel a top okostelefongyártók felé

Minden eddiginél eredményesebb évet zárt a Honor, a globális telefonpiac visszaesése ellenére. Az IDC adatai* szerint 2018 első három negyedévében 3,1%-os csökkenés jellemezte a piacot, a Honor ezzel szemben 27,1%-os növekedést produkált. Mindemellett a folyamatosan növekvő online piaci értékesítés terén vezető pozíciót vívott ki magának a közép és felső kategóriában egyaránt.
Applikációval rendelték és Kínából hozatták a karácsonyi ajándékokat tavaly a magyar fiatalok

Internetes webáruházak, bevásárlóközpontok és hipermarketek a nyertesei a karácsonyi vásárlási láznak Magyarországon. Bár a plázák látogatottsága egyre emelkedik, egyre többen használnak valamilyen applikációt is az ajándékok beszerzésére – derül ki a Selectivv legfrissebb elemzéséből. A magyar piacra 2018-ban belépett kutatócég vásárlási szokásainkat, mozgásunkat mobiltelefon-használatunk elemzése segítségével képes a kereskedelem számára hasznos adatokká formálni.
Megnyitja első magyar Pop-Up üzletét a Huawei

Szombaton 11 órától 120 féle termékkel, a vállalat csúcskészülékeivel és modern dizájnnal várja a vásárlókat Magyarország első Huawei Pop-Up Store-ja az Aréna Plázában. A 25m2-es üzletben a gyártó legnépszerűbb okostelefonjai mellett az érdeklődők megtalálhatják a Huawei táblagépeit, notebookjait és közel száz kiegészítő közül is válogathatnak.
Te is sokat dolgozol a hálószobában?

A munka-magánélet egyensúlyának megteremtése kiemelt életvezetési feladat és sokaknak, ha csak időszakosan is, de kisebb-nagyobb problémái adódnak belőle. A munkahelyi feladatokat, más nemzetekhez hasonlóan, mi, magyarok is gyakran engedjük túlnyúlni a munkaidőn, melyet csak egyszerűbbé tesz a folyamatos online aktivitás lehetősége – többek között ez derül ki a Samsung Electronics hazai felméréséből*.
Szavazás funkcióval bővült a Viber

Újabb funkciót jelentett be a Viber a napokban: a csoportos beszélgetésekben és Community csatornákon belül használható szavazást, a Polls-t. Mindez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a csoportokban felmerülő kérdésekről gyorsan és egyszerűen döntést hozzanak.
Telefonról állítható a Nike legújabb kosárcipője

A Nike újabb innovációval hódítja meg a kosárpályákat: a Nike Adapt BB okoscipő egy alkalmazással kiegészülve minden játékos számára egyéni rögzítést tesz lehetővé, amely segíti a teljesítmény növelését. Az új modellt olyan elitsportolók is tesztelték már, mint a Boston Celtics játékosa, Jayson Tatum.
“Társkereső” applikáció előadóművészeknek

Szakmai “társkereső” applikációval robban be az európai piacra 2019 januárjától egy magyar startup cég. Ha az előadóművészetben dolgozol, most Európán átívelő együttműködéseknek lehetsz részese a StageHive segítségével. A közösségi finanszírozás funkcióval pedig projektjeidet pénzügyileg is előmozdíthatod, hiszen a platform a közönség számára is nyitott lesz.
Kárbejelentés akár okostelefonról is

Elindult a „kék-sárga” baleseti bejelentő egységes digitális verziója, amelynek segítségével mostantól az Allianz ügyfelei gyorsan, egyszerűen online, okostelefonról is intézhetik kötelező-gépjármű felelősségbiztosításukhoz (kgfb) kapcsolódó kárbejelentésüket. A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) által üzemeltetett applikáció fejlesztésében több biztosító vett részt, az Allianz Hungária szakemberei azonban kiemelkedő részt vállaltak a szektor szinten is példaértékű együttműködésben.