Rövid hírek
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
Elindult a kereskedői regisztráció az NMHH mobilkészülék-csere programjára

Megnyílt a regisztrációs lehetőség azon kereskedő cégek számára, akik részt kívánnak venni a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által kezdeményezett mobilkészülék-csere támogatási programban. A program keretében az első időszakban a használatban lévő 3G, majd később a 2G-képes mobileszközök cseréjéhez 20 ezer forintos modernizációs támogatást kaphatnak a felhasználók új, minimum 4G-képes készülék vásárlásakor. A támogatást február 14-től lehet igénybe venni.
A Samsung új csúcsmobilja megszínesíti a szürke hétköznapokat

A Samsung bemutatja a Galaxy S21 család legújabb tagját, az S21 FE 5G okostelefont, amely a felhasználók kedvenc Galaxy S21 funkcióival érkezik, akik így még könnyebben kifejezhetik önmagukat. Az új csúcskészülékben megtalálhatók a Galaxy S21 család legkedveltebb jellemzői, mint a lenyűgöző kialakítás, a nagy teljesítmény, a profi kamera és a zökkenőmentes csatlakozás a Galaxy ökoszisztéma készülékeivel.
Amikor kapunk ajándékot, meg nem is

Ma már szinte egy karácsonyfa alól sem hiányozhatnak a slágerkütyük: nagyon sokan kedveskednek okostelefonnal, televízióval vagy éppen tablettel a szeretteiknek, az elektronikai termékek pedig rendre az egekbe pörgetik az év végi kereskedelmi szezont. Az örömből azonban könnyen üröm lehet, ha a gyerek elejti a táblagépet, kádba pottyan az új mobil vagy éppen már az első használatkor fény derül a tévé pixelhibájára. A Generali az elmúlt években több mint 3000 „kütyükárt” regisztrált, összesen 200 millió forintos nagyságrendben. Mit tegyünk, hogy a kellemetlenség miatt legalább a pénztárcánkat ne kelljen (újra) kinyitni?
Csökkenő karácsonyi adathasználat a Telekomnál

Míg az év folyamán egyre nagyobb adatigényű tevékenységeket végeztünk az online térben, a karácsonyi ünnepek alatt visszafogtuk az eszközhasználatot, és a személyes találkozásra és ünneplésre fókuszáltunk.
A brit szolgáltatók visszahozzák a roamingdíjakat

Bár egyelőre még nincs extra költsége az Európai Unióból az Egyesült Királyságba, illetve az onnan indított hívásoknak, SMS-eknek, valamint a kontinensen történő mobilhasználatnak, de ez már nem sokáig lesz így. Jövőre ugyanis sorra térnek majd vissza a brit szolgáltatók a 2017-ben elhagyott roaming- és nemzetközihívás-díjakhoz. A mobilcsomagok transzparens összehasonlításával foglalkozó BillKiller szakértői szerint éppen ezért a kint élő magyaroknak és hozzátartozóiknak érdemes lesz alaposan végiggondolniuk, honnan hová indítanak hívást; a növekvő költségek várhatóan továbbra is a digitális tér felé terelik majd a mobilkommunikációt.
Zoomolj ki a valóságba!

A Samsung a legújabb kampányában a közösségi média idealizált pillanatai és a való élet közötti különbségre hívja fel a figyelmet. Sokszor a valóság csak egy kis szeletét megmutató pillanatképekhez képest a felhasználók hétköznapjai merőben eltérőek lehetnek, ezért a Samsung mindenkit arra a buzdít, hogy tudatosítsa, hogy akár csak egy lépést hátra lépve, vagy kizoomolva, a kép nem olyan tökéletes, de mégis valódi és értékes lehet.
Online videóhívásokkal váltják ki a személyes találkozókat karácsonykor a magyarok

A magyarok nem kevesebb mint 47 százaléka idén ugyanúgy karácsonyozik a szeretteivel, mint a járvány előtt, a többség ugyanakkor igyekszik különböző módokon mérsékelni a fizikai találkozók számát. Amennyiben nincs személyes jelenlét, a legtöbben, 43 százalék, online videóhívás formájában köszönti a hozzátartozóit, de továbbra is nagyon népszerűek a hagyományos telefonhívások; a magyarok valamivel több mint harmada választja ezt a csatornát – derült ki a mobilcsomagok transzparens összehasonlításával foglalkozó BillKiller legfrissebb reprezentatív kutatásából. A BillKiller szakértői felhívják a figyelmet: a lebeszélhető percek és a rendelkezésre álló adatkeret túllépése kellemetlen meglepetést okozhat, ám egy az igényeinknek megfelelő mobilcsomaggal sok ezer forintot spórolhatunk.
Már egymillióan töltötték le a magyar fejlesztésű VIMAGE applikációt az AppGalleryből

Már az egymilliomodik letöltést is átlépte a VIMAGE nevű fotóanimációs app, amelyet korábban a HUAWEI az AppGallery egyik legjobb alkalmazásának választott. A magyar fejlesztésű applikáció Nyugat- és Kelet-Európában egyaránt sikeres, több mint 80 ezer magyarországi AppGallery-felhasználó telefonján is ott lapul a varázslatos képszerkesztő, melynek tulajdonosai már egy újabb művészi alkalmazást is útjára indítottak.
107.000 euróért kelt el a világ első SMS üzenete

Először, másodszor, senkit többet? Harmadszor! Kicsit több mint fél órával az aukció elindítása után Claude Aguttes lezárta a világ első SMS-ének árverését Párizsban. A világ első SMS-ének ezzel új tulajdonosa lett: az ajánlattevő 107.000 eurót, azaz közel 40 millió forintot fizetett az első SMS kommunikációs protokolljának NFT formában halhatatlanná vált másolatáért. A Vodafone az árverésből származó bevételt az ENSZ Menekültügyi Főbiztosságának (UNHCR) ajánlja fel az otthonuk elhagyására kényszerülő emberek támogatására.
A Vodafone Alapítvánnyal közös ÉletMentő applikáció segíthet a bajban

A hideg időjárás, a téli útviszonyok és az ünnepi készülődés mind előidézhetnek olyan közúti vagy háztartási baleseteket, amikor létfontosságú, hogy időben érkezzen a szakszerű segítség. A Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat ÉletMentő alkalmazása ilyen esetekben is gyorsabbá és hatékonyabbá teszi a segélyhívást és a segítségnyújtást. Az applikációban az előre feltölthető egészségügyi adatok, a GPS-alapú helymeghatározási rendszer, az elsősegélynyújtó kisokos és számos további funkció is hozzájárul ahhoz, hogy a bajbajutott a lehető leggyorsabban megfelelő ellátásban részesüljön. Ugyanakkor érdemes előre felkészülni arra, hogy a téli időszakban elkerüljük a baleseteket.