Rövid hírek
- A jövő iPadje már elérhető a Magyar Telekomnál
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
Többet főzünk és tévézünk, de vajon miért?
Az elmúlt évek vitathatatlan lenyomatot hagytak a mindennapi életünkön, a pandémia és a gazdasági helyzet mellett a soha nem látott mértékben történő technológiai fejlődés és digitális újdonságok erősen formálták azt, hogyan töltjük el a szabadidőnket. Kevesebbet járunk moziba vagy koncertekre, gyakrabban nyúlunk a távirányító után és főzésre is egyre több időt szánunk. A Samsung legújabb kutatása azt vizsgálja, hogyan változtak a hazai tartalomfogyasztási, vendégvárási és kikapcsolódási szokások, valamint arra is keresi a választ, hogyan képzeljük el a jövő szórakozási formáit.
Három hónapos akció LG okostévé-tulajdonosoknak
Több mint nyolcvan országban – köztük Magyarországon is – három hónapig ingyenesen férhetnek hozzá az Apple TV+ streaming-szolgáltatáshoz az LG okostévék tulajdonosai* ; a népszerű, díjnyertes filmeket és sorozatokat már az év végi ünnepek alatt is elérhetik a feliratkozók. A decembertől érvényes akció az Apple TV+ szolgáltatásra újonnan regisztráló felhasználók számára elérhető, és minden olyan, 2018 és 2022 között kiadott, kompatibilis 4K és 8K LG Smart TV modellre vonatkozik, amelyeken az LG webOS 4.0, vagy későbbi verziójú okostévé-platformja fut. Az ajánlat érvényesítéséhez a felhasználóknak egy kompatibilis LG okostévén kell belépniük az Apple TV+ alkalmazásba, majd követni az ott megadott utasításokat.**
Az INNO DAY-en mutatta be újdonságait az OPPO
Az OPPO bemutatta az első OHealth brand alatt bemutatkozó egészségügyi okostermékét az OHealth H1-et, az OPPO Air Glass 2 AR szemüveget, valamint saját fejlesztésű integrált áramkörét, a MariSilicon Y Bluetooth audio SoC-t.
A LEICA DG VARIO-ELMARIT új szintet képvisel a LUMIX G zoomobjektívek között
A Panasonic örömmel mutatja be LEICA DG VARIO-ELMARIT 12-35mm / F2.8 ASPH. / POWER O.I.S., sokoldalú, nagy rekesznyílású Micro Four Thirds objektívjét, amely 12-35 mm-es zoomtartományú (35 mm-es fényképezőgépen 24-70 mm-nek megfelelő) és 58 mm-es szűrőátmérővel rendelkezik.
A sebességnél is fontosabb a stabil netkapcsolat
Új fejlődési szakaszba lépett az internet-hozzáférési szolgáltatások piaca: már nem a sebesség a meghatározó tényező egy ajánlatnál, hanem a megbízhatóság. A Deloitte 2022-es szélessávú internethasználat fogyasztói felmérése arra kereste a választ, hogy mi alapján döntenek a fogyasztók.
Díjazták a Seyu sporttech megoldását
Az egyre népszerűbb magyar digitális megoldást jelölték az OTT (''over-the-top” médiaszolgáltatás) „Legjobb Tech Startup Cég” díjára, több innovatív sporttechnológiai vállalkozással együtt.
A videójáték-piac 2017 óta évente 20-30 százalékkal nő
A videójátékok piaca 2022-ben 85 milliárd forintra becsülhető, és feltehetőleg 2023-ban a 100 milliárdot is eléri. Ehhez a hardver- és videójáték-vásárlások, a játékban való pénzköltés, az előfizetések és az ajándéktárgyak vásárlása mind-mind hozzájárulnak. Az eNET immár hatodik éve monitorozza a videójátékok és azon belül is az e-sport játékok iránti kereslet alakulását, aminek legfrissebb eredményeit vesszük górcső alá.
Vass Dorottya, az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. videójáték és e-sport kutatójának szakértői anyaga
Az új, 27 és 45 hüvelykes LG monitorok elmélyült játékélményt garantálnak
Az LG a 2023-as CES kiállításon mutatja be prémium kategóriás UltraGear OLED monitorszériájának legújabb képviselőit, a 27GR95QE és a 45GR95QE modelleket. Az új UltraGear kijelzők egyszerre demonstrálják az LG vezető szerepét a gyorsan növekvő OLED kategóriában, valamint a globális gamingmonitor-piacon birtokolt erőteljes pozícióját.
Gazdagabb színekkel jön a PocketBook Viva
Európában elsőként a PocketBook Viva 8 hüvelykes E Ink Gallery 3 kijelzője a teljes színskálát képes megjeleníteni. A PocketBook új e-olvasóján a színes és a fekete-fehér tartalom ugyanolyan nagy felbontásban élvezhető, és a hangoskönyvek rajongóinak is ideális választás lehet: 6 hangformátumot támogat, beépített hangszórója van, Bluetooth kapcsolatra képes, és felolvassa a szövegfájlokat. Vízállóságának köszönhetően megbízható társ vízparti nyaraláskor vagy otthoni „kádas” ellazuláskor is.
Az LG újabb okostévéin már elérhető az RTL+
Az RTL+ legújabb magyar előfizetéses streamingszolgáltatás applikációja elsőként hivatalosan az LG televíziókon válik elérhetővé nagyképernyőn. A partnerség tovább erősíti az LG elhivatottságát amellett, hogy minél többféle egyedi, helyi tartalmat biztosítson a magyar fogyasztók számára.