Rövid hírek
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
Hasznos alkalmazások autós nyaraláshoz

Nyáron a legtöbben alig várjuk, hogy elérkezzen a vakáció ideje, és elutazzunk az újonnan kiszemelt célországba a családdal, vagy átugorjunk Horvátországba a barátokkal. Ha az idei szabadságod alatt repülő helyett inkább autóval tervezed meghódítani az ismeretlen tájakat, érdemes előre felkészülnöd az utazásra, hogy ne érjenek váratlan helyzetek. Szerezz be még otthon néhány praktikus, ingyenes appot, amelyekkel hatékonyan és élvezetesen töltheted el az autózásra fordított időt!
Már bármely okostelefonnal vásárolható vonatjegy pár kattintással

Már minden Android és iOS operációs rendszerrel működő okostelefonra letölthetővé vált a jegyvásárlási funkcióval bővített Vonatinfó alkalmazás. A MÁV-START online jegyértékesítési rendszerét tartalmazó frissített verziót kedd óta tölthetik le az iOS-es (Apple) készüléket használók, az androidosok pedig július közepe óta vehetik igénybe korlátlanul.
A FlixBus is bevezette a Google Pay rendszerét

A FlixBus az első európai távolsági buszszolgáltató, ami bevezette a Google Pay fizetési rendszerét Android alkalmazásában. A felhasználók digitális pénztárcájukkal gyorsabban és magabiztosabban vásárolhatnak jegyeket.
Megvan a Viber tippjátékának nyertese

Elképesztő sikert ért el a Rakuten Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazásának egyedülálló aktivitása a foci vb ideje alatt. A Viber Világbajnokság Chat Ranglista szolgáltatásban 4,3 millió felhasználó összesen mintegy 42 millió tippet adott le.
Már több mint 146 évnyit parkoltak idén a Simple alkalmazással

Rekord félévét zártak az OTP Mobil fizetési megoldásai. A vállalat Simple by OTP alkalmazása tranzakciószám és volumen tekintetében is duplázott, a mobilfizetéses tranzakciók értéke júniusban már meghaladta az 1 milliárd forintot, de a cég online fizetési megoldása, a SimplePay is két és félszer akkora forgalmat bonyolított, mint 2017 első félévében.
Újabb saját mobilapplikációt mutatott be az Emirates

Az Emirates légitársaság hűségprogramja, az Emirates Skywards az ENTERTAINER-rel együttműködve mutatta be az Emirates Skywards GO mobilapplikációt. Az alkalmazás egy mobil útitárs, amely a tagok számára a világ 20 különböző nagyvárosában kínál kedvezményes szórakozási lehetőséget, illetve 160 városban városnéző programokat foglalhatnak rajta a felhasználók.
Mobilfizetéssel még nagyobb élmény a fesztiválozás!

Sikerrel vizsgázott a legújabb fesztiválos fizetési megoldás; a Sziget Zrt. fesztiváljainak alkalmazásai még egyszerűbben és kényelmesebben működnek a Festipay és a Cellum legújabb fejlesztésével.
Mobillal is vehetünk belépőt a Budakeszi Vadasparkba

Újabb intelligens szolgáltatással bővül a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer, a látogatók már sorban állás nélkül is tudnak belépőjegyet vásárolni a Budakeszi Vadasparkba. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. (NM Zrt.) új szolgáltatása a mobilfizetéssel történő belépőjegy vásárlás. Az NM Zrt. szolgáltatásán keresztül a Budakeszi Vadasparkba látogatók a jegypénztári sorban állást kikerülve, kényelmesen elektronikus úton vehetik meg a belépőjegyüket.
7 app, amivel tökéletes Design Hét esemény szervezhető

Június 22-ig várják a jelentkezéseket a hazai designszcéna legrangosabb eseményére. A Design Hét Budapest szervezői a korábbi évek tapasztalatai alapján az alábbi hét online vagy mobilos applikációt ajánlják azok figyelmébe, akik a legtöbbet akarják kihozni az eseményükből.
Állásinterjú a nappaliban

Egyszerűen, gyorsan és persze online – a digitális generáció mindent így kíván megoldani. Ehhez pedig a cégeknek is igazodniuk kell, ha azt akarják, hogy a fiatal korosztály friss, dinamikus szemlélete ne vesszen el.