Több mint hétszázezren töltötték le az ÉletMentő alkalmazást

Kütyü Magazin - 2023. szeptember 5.
Cikk csatolmány

Az ÉletMentő applikációt a Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat 2020-ban indította el, mint közös segélyhívó alkalmazást. Azóta több mint 700 ezren töltötték le, és csak az idei nyáron közel kétezer hívást indítottak a segítségével. A több szakmai díjjal elismert applikáció idén új funkcióval bővült, így már Csehországban, Szlovákiában és Ausztriában is indítható segélyhívás a magyar ÉletMentő alkalmazásból.

Tovább

Érkezik a Samsung Food platform

Kütyü Magazin - 2023. augusztus 31.
Cikk csatolmány

A Samsung bejelentette a mesterséges intelligencia-alapú Samsung Food platform nemzetközi bevezetését. Az egyéni igényekhez alakítható felület egyszerre szolgál receptek gyűjtőhelyéül, miközben egy okos konyhai segédként élelmiszer- és étkezési információkat nyújt a felhasználóknak a személyre szabott receptektől kezdve, egészen a főzési instrukciókig.

Tovább

Online koronázással is ünnepelhetnek a Viber felhasználók

Kütyü Magazin - 2023. augusztus 17.
Cikk csatolmány

A Rakuten Viber, az egyik vezető globális üzenetküldő alkalmazás idén is megemlékezik a magyar államalapításról, hogy a felhasználói a platform kifejező digitális eszközeivel köszönthessék egymást. Az augusztus 20-i hétvége előtt elérhetővé válik többek között egy Lencse, mely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy felpróbálják a koronát és ünnepi hangulatba kerüljenek. 

Tovább

Megújult a bringások kedvenc appja

Kütyü Magazin - 2023. augusztus 9.
Cikk csatolmány

Egy éves lett a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ) ingyenesen letölthető Kerékpárosbarát applikációja, ez alatt az egy év alatt pedig folyamatosan figyelték a felhasználói visszajelzéseket, hogy az app minél jobban kiszolgálhassa a biciklisek igényeit.

Tovább

Kanadai társasházba telepítette új okosmegoldását a Chameleon

Kütyü Magazin - 2023. augusztus 2.
Cikk csatolmány

A magyar alapítású Chameleon Smart Home Nyrt. először telepítette legújabb okos társasházi funkcióját, az Access Controlt  egy 75 lakásos kanadai társasházba a Hamilton-projekt keretében. A projekt megvalósításán a Chameleon és az UpHome Canada közösen dolgozott a helyi kivitelező partner, a Technology Force Company bevonásával. Az első átadott projekt sikere és a pozitív visszajelzések újabb lendületet adnak a regionális terjeszkedéshez a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) Xtend piacán regisztrált Chameleonnak.

Tovább

Légy az üzenetküldő alkalmazások mestere!

Kütyü Magazin - 2023. július 28.
Cikk csatolmány

Az internetfelhasználók közel 95%-a használ csevegő és üzenetküldő alkalmazásokat világszerte, így ezek tökéletes helyszínt biztosítanak a márkák számára a célközönségük eléréséhez. Hogyan lehet megtalálni a megfelelő egyensúlyt a márkaajánlatok népszerűsítésére, hogy az elérje a célját, de ne legyen tolakodó? Vizsgáljuk meg a kiegyensúlyozott üzenetküldő marketing megközelítés legjobb gyakorlatait.

Tovább

A HONOR továbbfejlesztette egészségügyi alkalmazását

Kütyü Magazin - 2023. július 26.
Cikk csatolmány

A HONOR bemutatta a HONOR Health alkalmazás továbbfejlesztett verzióját, amellyel egészségesebb életmódra ösztönzi a felhasználókat. Az app digitális egészségügyi naplóként funkcionál a fitneszadatok nyilvántartásával, tippekkel és az eszközök egységes kezelhetőségével.

Tovább

Pozitivitás és stílus

Kütyü Magazin - 2023. július 18.
Cikk csatolmány

Új ingyenes és exkluzív háttérképekkel és témákkal gazdagodik a HONOR 90 szériája. A HONOR Témák appon keresztül elérhető funkciókkal a személyre szabhatóság kerül fókuszba, ezzel is még több lehetőséget adva a felhasználóknak egyéniségük kifejezésére.

Tovább

Szövegtől videóig: így használhatja a pénzügyi ágazat az üzenetküldő alkalmazásokat

Kütyü Magazin - 2023. július 18.
Cikk csatolmány

A mai rohanó digitális korban az üzenetküldő alkalmazások a mindennapi kommunikáció szerves részévé váltak. A kommunikációs csatornákban bekövetkezett váltás a pénzügyi ágazat számára sem maradt észrevétlen – számos bank és pénzintézet felkarolta a csevegőalkalmazásokban rejlő lehetőségeket az ügyfelekkel való kapcsolattartás és az innovatív szolgáltatásnyújtás érdekében. Egy évtizeddel ezelőtt még az a gondolat is elrugaszkodónak tűnt, hogy valaki a bankjától egy emojit tartalmazó üzenetet kapjon; mégis, ma itt vagyunk, és hihetetlen fejlődésnek lehetünk tanúi abban, ahogyan a pénzintézetek az ügyfeleikkel kapcsolatba lépnek.

Tovább

A Viber az üzenetküldésen túl

Kütyü Magazin - 2023. július 8.
Cikk csatolmány

A nyár beköszöntével elérkezett az esküvőszezon is. Napjainkban megfigyelhető az a tendencia, hogy egyre több pár dönt úgy, nem fogad hivatásos szakembert, hanem egyedül vág neki a szervezésnek. Ennek számos oka lehet, de mivel még sosem volt ennyire drága a boldogító igen, mint most, legtöbben a költségek csökkentése miatt döntenek úgy, hogy inkább esküvőszervező nélkül birkóznak meg a feladattal.

Tovább