Rövid hírek
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
- A HONOR uralta 2024 elején a kínai okostelefonos piacot
- A világ legjobb fényképezős okostelefonja a HONOR Magic6 Pro
Több mint hétszázezren töltötték le az ÉletMentő alkalmazást
Az ÉletMentő applikációt a Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat 2020-ban indította el, mint közös segélyhívó alkalmazást. Azóta több mint 700 ezren töltötték le, és csak az idei nyáron közel kétezer hívást indítottak a segítségével. A több szakmai díjjal elismert applikáció idén új funkcióval bővült, így már Csehországban, Szlovákiában és Ausztriában is indítható segélyhívás a magyar ÉletMentő alkalmazásból.
Érkezik a Samsung Food platform
A Samsung bejelentette a mesterséges intelligencia-alapú Samsung Food platform nemzetközi bevezetését. Az egyéni igényekhez alakítható felület egyszerre szolgál receptek gyűjtőhelyéül, miközben egy okos konyhai segédként élelmiszer- és étkezési információkat nyújt a felhasználóknak a személyre szabott receptektől kezdve, egészen a főzési instrukciókig.
Online koronázással is ünnepelhetnek a Viber felhasználók
A Rakuten Viber, az egyik vezető globális üzenetküldő alkalmazás idén is megemlékezik a magyar államalapításról, hogy a felhasználói a platform kifejező digitális eszközeivel köszönthessék egymást. Az augusztus 20-i hétvége előtt elérhetővé válik többek között egy Lencse, mely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy felpróbálják a koronát és ünnepi hangulatba kerüljenek.
Megújult a bringások kedvenc appja
Egy éves lett a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ) ingyenesen letölthető Kerékpárosbarát applikációja, ez alatt az egy év alatt pedig folyamatosan figyelték a felhasználói visszajelzéseket, hogy az app minél jobban kiszolgálhassa a biciklisek igényeit.
Kanadai társasházba telepítette új okosmegoldását a Chameleon
A magyar alapítású Chameleon Smart Home Nyrt. először telepítette legújabb okos társasházi funkcióját, az Access Controlt egy 75 lakásos kanadai társasházba a Hamilton-projekt keretében. A projekt megvalósításán a Chameleon és az UpHome Canada közösen dolgozott a helyi kivitelező partner, a Technology Force Company bevonásával. Az első átadott projekt sikere és a pozitív visszajelzések újabb lendületet adnak a regionális terjeszkedéshez a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) Xtend piacán regisztrált Chameleonnak.
Légy az üzenetküldő alkalmazások mestere!
Az internetfelhasználók közel 95%-a használ csevegő és üzenetküldő alkalmazásokat világszerte, így ezek tökéletes helyszínt biztosítanak a márkák számára a célközönségük eléréséhez. Hogyan lehet megtalálni a megfelelő egyensúlyt a márkaajánlatok népszerűsítésére, hogy az elérje a célját, de ne legyen tolakodó? Vizsgáljuk meg a kiegyensúlyozott üzenetküldő marketing megközelítés legjobb gyakorlatait.
A HONOR továbbfejlesztette egészségügyi alkalmazását
A HONOR bemutatta a HONOR Health alkalmazás továbbfejlesztett verzióját, amellyel egészségesebb életmódra ösztönzi a felhasználókat. Az app digitális egészségügyi naplóként funkcionál a fitneszadatok nyilvántartásával, tippekkel és az eszközök egységes kezelhetőségével.
Pozitivitás és stílus
Új ingyenes és exkluzív háttérképekkel és témákkal gazdagodik a HONOR 90 szériája. A HONOR Témák appon keresztül elérhető funkciókkal a személyre szabhatóság kerül fókuszba, ezzel is még több lehetőséget adva a felhasználóknak egyéniségük kifejezésére.
Szövegtől videóig: így használhatja a pénzügyi ágazat az üzenetküldő alkalmazásokat
A mai rohanó digitális korban az üzenetküldő alkalmazások a mindennapi kommunikáció szerves részévé váltak. A kommunikációs csatornákban bekövetkezett váltás a pénzügyi ágazat számára sem maradt észrevétlen – számos bank és pénzintézet felkarolta a csevegőalkalmazásokban rejlő lehetőségeket az ügyfelekkel való kapcsolattartás és az innovatív szolgáltatásnyújtás érdekében. Egy évtizeddel ezelőtt még az a gondolat is elrugaszkodónak tűnt, hogy valaki a bankjától egy emojit tartalmazó üzenetet kapjon; mégis, ma itt vagyunk, és hihetetlen fejlődésnek lehetünk tanúi abban, ahogyan a pénzintézetek az ügyfeleikkel kapcsolatba lépnek.
A Viber az üzenetküldésen túl
A nyár beköszöntével elérkezett az esküvőszezon is. Napjainkban megfigyelhető az a tendencia, hogy egyre több pár dönt úgy, nem fogad hivatásos szakembert, hanem egyedül vág neki a szervezésnek. Ennek számos oka lehet, de mivel még sosem volt ennyire drága a boldogító igen, mint most, legtöbben a költségek csökkentése miatt döntenek úgy, hogy inkább esküvőszervező nélkül birkóznak meg a feladattal.