Rövid hírek
- A jövő iPadje már elérhető a Magyar Telekomnál
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
Katasztrófa sújtotta területek feltérképezésében segít a Vodafone és a Nokia
A Vodafone Magyarország és a Nokia együttműködésében tesztelt Nokia Saving Lives lehetővé teszi, hogy katasztrófahelyzetben a leggyorsabban és leghatékonyabban nyújtsanak segítséget a szakemberek. A megoldás keretén belül létrehozott ideiglenes 4G hálózathoz kapcsolódó drónok segítségével ugyanis pillanatok alatt láthatóvá válik, hogy hol és milyen jellegű segítségre van szükség.
Vodafone: Mobilnettel köszöntöttük az újévet
A 2017/18-as ünnepi időszak tapasztalatai szerint egyre többen használtak mobilinternetet a szeretteik köszöntésére. Ezzel együtt csökkent a mobilhívások száma és ideje, viszont több SMS-t és MMS-t küldtek tavalyhoz képest a Vodafone ügyfelek – derült ki a szolgáltató ünnepi statisztikáiból.
Dupla annyian mobilinterneteztek a Telekomnál
Az idén közel kétszerese volt a Telekom ügyfelek karácsonyi mobilinternet forgalma a tavalyi ünnepi időszakban (december 24. és 26. között) mérthez képest.
Vodafone: egyre többen köszöntenek online
Lassan véget ér 2017 és a karácsonyi időszakban az is kiderült, hogy a legnépszerűbb eszköz szeretteink köszöntésére immár nem a telefonhívás, vagy az sms, hanem a (mobil) internet. Sokan köszöntenek MMS-sel is – a fényképes üzenet épp idén ünnepli 20. születésnapját.
Régiből az újba
2017-ben a vásárlók 27 százaléka tervezte, hogy okostelefonnal lepi meg valamelyik szerettét karácsonyra*. Új készüléket kapni mindig izgalmas: kézbe venni a vadiúj eszközt, tesztelni a kamerafunkcióit, felfedezni, hogy mire képes és mire lehetünk képesek általa.
Elindult a mobilparkolást támogató intelligens pilot
Decemberben sikeresen elindította a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. azt a Nemzeti Smart City Technológiai Platformhoz kapcsolódó intelligens mobilparkolást támogató kísérleti jellegű pilotot, amely a budapesti Józsefváros és Ferencváros egyes körzeteiben parkoló autósokat segíti.
Egy új trójai szedi mobiltelefonos áldozatait
Mobil világunkban mind azt szeretnénk, hogy azonnal elérjük, akivel kapcsolatba szeretnénk lépni, valamint, hogy naprakészek legyünk bárhol és bármikor.
Kedvenc appok okostelefonon: közösségi média, kommunikáció és navigáció
Hazánkban okostelefont 4,7 millióan, a felnőtt magyar internetezők 85 százaléka használ. Közülük több mint 3,7 millióan szoktak készülékükön mobilinternetezni is. Netből azonban sosem elég, különösen nem az okostelefonosok által leginkább kedvelt közösségi média, kommunikációs és navigációs appok használata esetén. Az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” friss kutatása az okostelefon- és mobilinternethasználati szokásokkal foglalkozik.
Nőtt a 4G+ és a beltéri 4G lefedettség is a Telenornál
A Telenor jelentős fejlesztéseket hajtott végre mobilhálózatán 2017-ben, melynek köszönhetően már közel 2700, hatezer főnél kisebb lélekszámú településen elérhető a társaság 4G szolgáltatása. Idén a társaság 170 új bázisállomáson kapcsolta fel a 300 Mbps-os maximális letöltési sebességet biztosító 4G+ szolgáltatást, mely így már több mint 100 településen érhető el, valamint Budapesten tovább javult a beltéri (deep indoor) 4G lefedettség is.
4G+ technológia Zalaegerszegen
A zalaegerszegi önvezető autó tesztpálya mobilhálózat fejlesztésének előfutáraként, elsőként a belvárosban adott át három 4G+ technológiára épülő mobil bázisállomást a Magyar Telekom.