Rövid hírek
- Új arculattal érkezik a D-Ügyfélkapu a DIGI ügyfeleinek
- A Samsung látványos hologrammal vetíti előre az új mobilinterakciókat a 2025-ös Galaxy Unpacked előtt
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Újabb támogatott nyelvek érkeznek a Galaxy AI-ban
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója
- Korlátlan internetet ad a Yettel az árvízhelyzet miatt
- Használd a saját felszerelésed! A Surveillance Center ezentúl platformfüggetlen
- Érkezik a PaperOffice az ASUSTOR NAS-ra
- Présteszten bizonyítja okostelefonja tartósságát a HONOR
- Új világrekord a HONOR Magic V3 részvételével
Érkezik két új Go Sports fejhallgató

A rendkívül sikeres Go Sports termékcsalád két középkategóriás fejhallgatóval bővül az A5508 TWS és az A5608 nyitott fülcsont vezetésű modellek bevezetésével, melyek mindegyike Bluetooth 5.3 csatlakozási lehetőséget és LC3 kodeket kínál.
7. generációs P5 processzorral jönnek az új Ambilight televíziók

Bármilyen tartalmat is szeretnének nézni a felhasználók 2023-ban – legyen az film, sport vagy játék – a TP Vision a legjobb élményt kínálja az új Philips TV prémium OLED, MiniLED „The Xtra” sorozatú modelleken és a „The One” LED Ambilight TV széles választékának köszönhetően. Minden újonnan bevezetett modell az új, 7. generációs P5 képfeldolgozó processzorral rendelkezik.
Szülő–gyermek párbeszédet szorgalmaz az NMHH a videójátékok kapcsán is

A biztonságosabb internet felé az első lépést a szülő teheti meg, ha beszélget gyermekével a témáról. Megtalálni a közös hangot, feltenni az első kérdést azonban nem könnyű feladat. Ebben kíván segíteni a szülőknek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) gamer gyerekek szüleinek szóló kézikönyve, amely a Biztonságos Internet Napján (Safer Internet Day) jelenik meg.
Ma van a Biztonságos Internet Napja

Annak ellenére, hogy a fiatalok szabadidejük nagy részét az interneten töltik, az otthoni beszélgetések során mégis sokkal jellemzőbb, hogy az iskolában történtekről faggatják őket szüleik – állapította meg egy friss országos kutatás. A Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli megbízásából készült felmérés azt vizsgálta, hogy a szülők mennyire vannak tisztában gyermekük online jelenlétével. Kiderült, hogy már a 7-12 évesek is aktívan használják a közösségi médiát, pedig egyes platformok szabályzata nem engedi a regisztrációt 13 éves kor alatt. Biztató, hogy amennyiben a gyerekek káros tartalommal találkoznak, azt nagy eséllyel megosztják a szüleikkel.
Hivatalos: Itt a Google saját chatbotja a Bard

A cég hivatalos blogoldalán közzétett nyilatkozat szerint a Google Bard egyelőre felhasználók válogatott csoportjának lesz elérhető, de heteken belül a széles nyilvánosság számára is elérhető lesz majd.
A Samsung elvitte új kijelzőit a barcelonai kiállításra

A Samsung Electronics a fenntartható digitális üzleti kijelzők jövőjét mutatta be a 2023-as barcelonai ISE-n (Integrated Systems Europe), a világ egyik vezető AV és rendszerintegrációs kiállításán. A vállalat az új technológiák mellett az új környezetvédelmi stratégiája által vezérelt környezettudatosságra törekvő megoldásokat is felvonultatta a látogatóknak.
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:
A teljesen új Apple élményt az iSTYLE hozta el hazánkba

Az iSTYLE első Apple Premium Partner üzlete várja vásárlóit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. A közép-kelet-európai régió második Apple Premium Partner márkaboltja az ikonikus Apple Store vásárlási élményét hozza el, és az ügyfélkiszolgálás teljesen új szintjét képviseli. Az új koncepció alapján megújult üzlet a korábbinál nagyobb területen és számos újdonsággal várja az Apple rajongókat.
Az LG az idei ISE-n mutatja be legfejlettebb kijelzőmegoldásait

Az LG Electronics (LG) a barcelonai Integrated Systems Europe (ISE) 2023 kiállításon mutatja be a csúcstechnológiát képviselő digitáliskijelző-megoldásainak teljes portfólióját, beleértve a LED, a Micro LED és az átlátszó OLED kijelzőket is. A készülékeket több digitalizált térben tárják a közönség elé, bemutatva a különböző iparágak – többek között a kiskereskedelem, a vállalati szféra, az oktatás és a vendéglátóipar – számára kínálkozó felhasználási lehetőségeket és alkalmazásokat.
Elkészült a Huawei első okosórapiaci jelentése

A kelet-közép-európai vásárlók mintegy 90 százaléka az egészségfigyelést tartja az okosórák legfontosabb funkciójának, az eszközök vásárlásakor pedig az akkumulátor üzemideje, a vízállóság és a meglévő okostelefonjaikkal való kompatibilitás az elsődleges szempontok – derült ki a Huawei első alkalommal közzétett, több európai kutatást összegző okosórapiaci körképéből. A klasszikus, kerek számlappal és fém házzal rendelkező készülékek a legkeresettebbek a megkérdezettek körében, az alapvető egészségkövető funkciók mellett pedig népszerűek a szív egészségével kapcsolatos mérési lehetőségek is.