Kapcsolódó cikkek
- Különleges színben kapható a Sony új felhallgatója 2024. szeptember 20.
- A Sony bemutatja az új vezeték nélküli hangszóró- és fejhallgató-sorozatot 2024. április 12.
- Magyar zenészt választott a SONY a legújabb kampányához 2023. október 27.
- Új fülhallgatót és fejhallgatót jelentett be a Sony 2023. április 7.
- Megérkeztek az új Sony vezeték nélküli fejhallgatók 2023. február 24.
- A Sony új termékcsaládja magával ragadó élménnyel vezeti győzelemre a játékosokat 2022. június 30.
- A Sony bemutatja a WH-1000XM5 fejhallgatót 2022. május 14.
- A Te világod. Semmi Más. 2021. június 10.
- Kifogástalan hang iparágvezető zajszűréssel 2020. augusztus 8.
- Tovább dübörög a ritmus a Sonyval 2020. április 23.
Legfrissebb híreink
- Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben
- Több újdonsággal is okosóráira irányította a figyelmet idén a Huawei
- A Samsung az AI segítségével feljavítja a karácsonyi filmeket
- Az LG nyílttá tette a ThinQ API-t
- Biztonsági tippek karácsonyra
Különleges színekben tündököl a Sony új fejhallgatója
Bármerre járjon is az ember, ha a kedvenc zenéit hallgatja, semmi más nem számít. A megfelelő fejhallgatóval öltözködés, tánc vagy munka közben egyaránt magával ragad minket a hangzás. A színválasztással és stílussal kombinálva a zene – akárcsak a ruhák és a kiegészítők – bármit képes megváltoztatni, mert az önkifejezés terepe, ami az érzéseinket kiegészítve fokozza és feldobja a hangulatunkat, hogy a megélt pillanat örök emlék legyen.
A hangzás és a stílus szimbiózisának megelevenítésére Zara Larsson énekes-dalszerző (Symphony, Can’t Tame Her, Never Forget You) és stílusikon a Sony új „Rózsaszín élet” kampányának frontembere, aki a díjnyertes zajszűrős WH-1000XM5 fejhallgató újonnan bevezetett füstös rózsaszín változatát mutatja be.
A „Rózsaszín élet” kampány a Sony „For The Music” márkaplatformjának kiterjesztése, amelynek célja, hogy a zenei alkotók és a fogyasztók összekötésével, illetve a csúcskategóriás felhasználói és professzionális audio termékek és szolgáltatások segítségével hiteles zenei élményeket hozzon létre. Az új kampány a zene kifejező erejét hirdeti, kiemelve, hogy tökéletesen kiegészítheti az egyéni stílusunkat.
A kampány középpontjában a magával ragadó hangzás áll: több minifilmben, úgynevezett „Sony-pillanatokban” láthatjuk, ahogy Zara elmerül a zenében – a Memory Lane című száma október 4-én, pénteken megjelenő remixét hallgatja –, miközben a mindennapjait éli. Zara mindegyik minifilmben szemlélteti, hogyan öltözteti a szín a hangulatainkat, a pillanatainkat, az érzéseinket, és ezzel a hang és önkifejezés erejét a stílus és a divat szolgálatába állítja.
A megszakítás nélküli „Sony-pillanatok” alatt, amelyekben Zarát magával ragadja a zene – a tánctól a szépségig –, mindig hangsúlyos szerepet kapnak a színek: füstös rózsaszín fejhallgatójának lágy kifinomultsága és eleganciája tökéletesen illeszkedik az élete összes területéhez. Tökéletes társként funkcionál a szépségápolásban, a divatos öltözködésben, a legkülönfélébb hangulatokban; érzékszervi házasság, ami kiegészíti a Zara karrierjéből származó könnyed stílust.
Az újonnan bevezetett, gyönyörűen visszafogott színárnyalat mesterien domborítja ki a Sony jelenlegi – éjkék, fekete és platinaezüst – színpalettáját, egyéni ízléstől függően lehet az öltözet hangsúlyos dísze, vagy egy excentrikus stílus visszafogott kiegészítő eleme. Makulátlan kivitelezésével, finomhangolt hangminőségével és funkcióival a WH-1000XM5 füstös rózsaszínű változata kiemeli a stílus és a hangzás közötti kapcsolatot.
Ennek a kölcsönhatásnak a vizuális reprezentációjaként a „Rózsaszín élet” több, Shaquille Ross Williams által tervezett szettet is felvonultat. A stylist, aki dolgozott már többek között Naomi Campbell-lel, Sabrina Elbával és Leomi Andersonnal is, egyedi szemléletével most még hangsúlyosabban bemutatja, hogy a szín és a hangzás együttes erővel szolgálja az egyéni stílus kifejezését.