Szűrés

A(z) felmérés kulcsszót tartalmazó cikkek

A mobil- és alkalmazáshasználatra kérdezett rá a Huawei

2021. január 11. -

A 18-24 év közöttiek ötöde naponta 7 óránál is többet használja kedvenc mobilalkalmazását – derült ki a Huawei Technologies megbízásából készített online felmérésből. A vállalat négyezer válaszadó mobil- és alkalmazáshasználati szokásait vizsgálta, eszerint a férfiak 22 százaléka heti rendszerességgel próbál ki új appokat, míg a nők sokkal több időt töltenek legkedveltebb alkalmazásaik használatával. Utóbbiak inkább a barátaikra hallgatnak, hogy melyik appot töltsék le, míg az urak cikkek és elemzések alapján döntenek erről.

Tovább

Még mindig a vezetékes net az előfizetők kedvence

2020. december 6. -

Hatból öt ember hozzáfér valamilyen internetezési lehetőséghez az otthonában mobil- vagy vezetékes interneten keresztül – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság friss piackutatásából. Az előzetes eredmények szerint a járvány idején 63 százalékról 67 százalékra nőtt a telefonos mobilinternetes előfizetések aránya, ahogy egy háztartáson belül a családtagoknak több internetes forgalmat kellett lebonyolítaniuk egyidőben, de a fogyasztók otthon összességében még így is a vezetékes hozzáférést részesítik előnyben a mobilnethez képest.

Tovább

Ilyen az élete egy televíziónak

2020. október 24. -

A Samsung reprezentatív felmérése lerántja a leplet a tévék titkos életéről, kiderül, hogy mi történik egy átlagos készülékkel élete során, illetve, hogy mi lesz a sorsa, ha otthagy egy háztartást. A felmérésben résztvevők 97 százaléka rendelkezik televízióval, amelyből 75 százalék kettő vagy annál több készüléket tart az otthonában*. Azonban azt talán kevesen tudják, hogy milyen utat járnak be ezek az eszközök onnantól, hogy lekerülnek az áruházak polcairól, és otthonra lelnek a háztartásokban, végül pedig a televíziók örök körforgásának részeseivé válnak.

Tovább

Hiába okos a telefonunk, ha adatainkat gyerekjáték ellopni

2020. április 24. -

Magán és munkahelyi levelezések, online bankolás, vásárlás, számlák befizetése, egészségügyi állapot nyomon követése. Csak pár feladat, amit ma már bárki játszi könnyedséggel elvégezhet okostelefonján, a járványügyi helyzetben pedig még inkább a digitális megoldások felé fordulunk. A felhasználóknak ehhez fontos adatokat is meg kell adniuk, amelyek illetéktelen kézbe kerülése komoly, sok esetben pénzügyi károkat is okozhat.  Bár a távolból dolgozó adathalászok ilyenkor is vadásznak a készülékeinken tárolt bizalmas tartalmakra, a magyarok közel sem tesznek meg mindent bizalmas adataik védelmében – derül ki a Groupama Biztosító országos kutatásából.

Tovább