Szűrés
A(z) kampány kulcsszót tartalmazó cikkek
Az LG rádiója nemcsak szórakoztat, de össze is kapcsol
Az LG Electronics új nemzetközi márkakampányt indított „Radio Optimism” néven, amelynek célja az emberi kapcsolatok megerősítése a zene univerzális nyelvén keresztül. A kampány az LG jól ismert szlogenjére, az „Az élet szép” üzenetre épít, és arra hívja fel a figyelmet, hogy a digitális világban – ahol folyamatosan kapcsolatban vagyunk – egyre nehezebb valódi, mély kapcsolatokat kialakítani és fenntartani.
Egy nap mobilhálózat nélkül – animációs kisfilm a CETIN-től
A CETIN Hungary kampányának központi eleme egy rövid videó, amely szemléletesen bemutatja, hogyan változna meg a mindennapi életünk mobilhálózati infrastruktúra nélkül.
Filmek, sorozatok, játékok és zenék egy helyen – csak az LG Streaming heteken
A tavalyi nagy sikerre való tekintettel az LG idén újra elhozza a Streaming heteket, méghozzá kibővített kedvezményekkel május 19. és június 30. között. A promóció ideje alatt 42 ország – köztük Magyarország – LG okostévé-felhasználói különleges ajánlatokhoz férhetnek hozzá, legyen szó ingyenes vagy jelentős kedvezménnyel elérhető streaming tartalmakról.
Ne csak éld meg, örökítsd is meg – A HONOR 400 Lite mindig készen áll
Örömmel mutatjuk be legújabb közösségi média kampányunkat, amely arra hív, hogy gondold újra, mit is jelent megörökíteni az élet legértékesebb, legmúlékonyabb pillanatait. A „Ragadd meg a pillanatot!” kampány a HONOR 400 Lite erejét mutatja meg: egy eszközt, ami segít, hogy semmi fontos ne maradjon ki.