Szűrés

A(z) kampány kulcsszót tartalmazó cikkek

Az LG rádiója nemcsak szórakoztat, de össze is kapcsol

2025. július 2. -

Az LG Electronics új nemzetközi márkakampányt indított „Radio Optimism” néven, amelynek célja az emberi kapcsolatok megerősítése a zene univerzális nyelvén keresztül. A kampány az LG jól ismert szlogenjére, az „Az élet szép” üzenetre épít, és arra hívja fel a figyelmet, hogy a digitális világban – ahol folyamatosan kapcsolatban vagyunk – egyre nehezebb valódi, mély kapcsolatokat kialakítani és fenntartani.

Tovább

Egy nap mobilhálózat nélkül – animációs kisfilm a CETIN-től

2025. június 3. -

A CETIN Hungary kampányának központi eleme egy rövid videó, amely szemléletesen bemutatja, hogyan változna meg a mindennapi életünk mobilhálózati infrastruktúra nélkül.

Tovább

Filmek, sorozatok, játékok és zenék egy helyen – csak az LG Streaming heteken

2025. május 20. -

A tavalyi nagy sikerre való tekintettel az LG idén újra elhozza a Streaming heteket, méghozzá kibővített kedvezményekkel május 19. és június 30. között. A promóció ideje alatt 42 ország – köztük Magyarország – LG okostévé-felhasználói különleges ajánlatokhoz férhetnek hozzá, legyen szó ingyenes vagy jelentős kedvezménnyel elérhető streaming tartalmakról.

Tovább

Ne csak éld meg, örökítsd is meg – A HONOR 400 Lite mindig készen áll

2025. április 29. -

Örömmel mutatjuk be legújabb közösségi média kampányunkat, amely arra hív, hogy gondold újra, mit is jelent megörökíteni az élet legértékesebb, legmúlékonyabb pillanatait. A „Ragadd meg a pillanatot!” kampány a HONOR 400 Lite erejét mutatja meg: egy eszközt, ami segít, hogy semmi fontos ne maradjon ki.

Tovább