A fiatal kínai gyártó bejelentette, hogy 16 európai országban kezdi meg termékei forgalmazását. A szerencsés régiók között szerepel Magyarország is, ahova március 12-én el is látogatnak a OnePlus vezetői.
A kiemelkedő ár/érték aránnyal bíró One csúcsmobiljáról és érdekes (és egyben igen hatékony) értékesítési stratégiájáról ismert OnePlus bejelentette, hogy 16 európai országra terjeszti ki termékei terjesztését. Az érintett régiók Bulgária, Hotvátország, Ciprus, Csehország, Észtország, Görögország, Magyarország, Írország, Lettország, Litvánia, Luxembrug, Málta, Lengyelország, Románia, Szlovákia és Szlovénia.
A piacbővítés ünneplése gyanánt Carl Pei, a OnePlus társalapítója, valamint Bridget Hickey marketing igazgató és Ruta Klyvyte kommunikációs vezető ellátogatnak néhány új terepre: Varsóba március 9-én, Prágába március 10-én, Budapestre pedig március 12-én érkeznek meg.
Egyelőre nem tudni, hogy a OnePlus pontosan mikor kezdi meg készülékei értékesítését az újabb országokban, s még az is rejtély, milyen árcédulával érkeznek a termékek. Sokáig biztos nem kell várnunk a válaszokra, ugyanis a cég megígérte, hogy hamarosan bővebb tájékoztatásal fog szogálni.
[Forrás: GSM Arena]