Kapcsolódó cikkek
- Saját mobilalkalmazás cégeknek, ingyen! 2013. május 3.
- Összetettebb működésű switchet dobott piacra a ZyXEL 2014. január 14.
- Magyar navigáció a Mazda3-ban 2013. december 24.
- Új, üzleti HP Ultrabook termékcsalád – mobilitás a köbön 2013. október 3.
- PowerEdge VRTX – Egységesített informatikai megoldás a kis- és középvállalatoknak 2013. július 4.
- MT: Felhő alapú mobil alkalmazás készítő KKV-knak 2013. február 1.
- Pénztárcabarát laptop nagy teljesítménnyel: Lenovo B575e 2012. július 10.
- Az iGO primo app már a Pioneer AppRadio-val is használható 2012. július 4.
- Ingyenes, valós idejű forgalmi adatokkal egészült ki az iGO primo app 2012. április 27.
- Vodafone Navigation Hungary: iGO primo alapokon 2012. április 13.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Az iGO fejlesztője is csatlakozik a Bridge Budapesthez
Az iGO Navigációs rendszert fejlesztő NNG csatlakozik a Bridge Budapesthez, hogy fejlessze és ösztönözze a magyar vállalati szférát.
A 2013-as év egyik legkreatívabb magyar projektjének jelölt Bridge Budapest nonprofit szervezetet a Prezi, a Ustream és a LogMein alapította tavaly azzal a céllal, hogy ösztönözzék és segítsék a fiatal magyar tehetségeket. Vállalkozói sikertörténetekkel inspiráljanak, minél többen lássanak bizonyítékot arra, hogy Magyarországról indulva is lehet világsikert elérni.
Most egy újabb magyar világsiker gazdagítja az egyre nevesebb kezdeményezést. Az NNG 138 országban jelenlévő, navigációs szoftvert fejlesztő magyar cégként segít feltérképezni a világot, eligazodni benne, így valódi hidat épít Budapest és a világ más országai között. Ma már több, mint 20 millióan használják a termékeit és a legkomolyabb autómárkák fejegységei futnak a magyar cég szoftverével.
Az NNG szellemisége és céljai jól illeszkednek a Bridge Budapest célkitűzései közé. Sikere innovatív, eredeti ötletből született, és minden munkatársa számára alapvető fontosságú a folyamatos innováció, a munkavállaló-központúság, valamint az, hogy minél többet adjanak vissza Magyarországnak. „Fontos számunkra, hogy itthon tartsuk a vállalat fejlesztési központját és székhelyét, mert hiszünk a magyar fejlesztők képességeiben. Példát szeretnénk mutatni mindazoknak, akik lesöprik a hazai vállalkozásindítás ötletét az asztalról. Merjenek gondolkodni, alkotni és az eredmények nem maradnak el.” – mondta Balogh Péter az NNG vezérigazgatója, aki társalapítóként, programozóból lett vezetőként kezdettől személyes küldetéseként mozdítja előre a céget.
A vállalat sikere, felelős működése hasonlóan inspiráló lehet a hazai vállalati szféra számára, mint a már Bridge Budapestet alkotó Prezi, Ustream és LogMein példája is. A NNG is jó példa arra, hogyan lehet globális terjeszkedést menedzselni egy budapesti központból.
A Bridge Budapest ösztöndíjprogramjára tavaly közel 200-an jelentkeztek; előadásokkal, workshopokkal ösztönzik a jövő kreatív fiatal generációját. A Design Terminállal és a Fővárosi Önkormányzattal együttműködve a Bridge Budapest javaslatai alapján Budapest utcáin sikeres magyar vállalkozók történeteivel találkozhatunk kirakatokon. A szervezet tudatformáló akciói és kezdeményezései pedig azt üzenik: nem kell a csodára várni, jó ötlettel, kemény munkával és egy kis szerencsével bármit el lehet érni.