Kapcsolódó cikkek
- Indukciós töltővel és zafírüveggel jön a Moto 360? 2014. március 24.
- A Samsung elárulta a Gear 2 és a Gear Fit árait 2014. március 21.
- Okosóra LG-módra – G Watch Android Wear rendszerrel 2014. március 19.
- Moto 360 – a legszebb okosóra? [Videó] 2014. március 19.
- Hazánkban az LG robotporszívója, a HOM-BOT SQUARE 2014. március 17.
- Nexus okosóra érkezik 2014. március 14.
- Google Glass és hordható okoseszközdömping az 5. Okostelefon Akadémián 2014. március 13.
- HeadWatch – okos karóra, amely Bluetooth füles is egyben 2014. március 12.
- 6 millió PS4 talált gazdára 4 hónap alatt 2014. március 5.
- Bluetooth-os gyűrű mint varázspálca [Videó] 2014. március 4.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
400 ezer Pebble okosóra talált gazdára tavaly
A Pebble számai méltán bizonyítják, hogy az okosóra piac növekszik. A vállalat tavaly több mint 400 ezer készüléket értékesített, valamint 60 millió dolláros árbevételt generált. Idén még jobb mutatókban bíznak.
A Pebble jó úton jár, hogy 2014-ben megduplázza okosóra eladásait, a vállalat dolgozói ugyanis nagyon magabiztosak abban a tekintetben, hogy a Pebble-nek helye van a hordható eszközök piacán, még akkor is, ha egyre bővül a konkurencia köre (lásd Android Wear, Apple iWatch).
A Pebble pályafutása hat évvel ezelőttre nyúlik vissza, amikor még viszonylag kevés szereplő volt jelen a szegmensben, és sok szkeptikusok is akad a hordható okoseszközök kérdésében. Eric Migicovsky, a vállalat vezérigazgató elmondta, hogy izgalmas látni, ahogy a piac egyre nő, és ezzel együtt még inkább arra kell az egyes vállalatoknak fókuszálniuk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsák az órák viselőinek.
Ahelyett, hogy Migicovsky a konkurencia miatt aggódna, inkább arra összpontosít, hogy a Pebble minél jobb termék legyen. Ahogy fogalmazott, az ő álomórája egy olyan szerkezet, ami szinte csak kijelző, de azért igyekszik a realitás talaján mozogni egyelőre. Várja azt a napot, amikor a Pebble olyan digitális kiegészítő lesz, amely jóval túlmutat önmagán, és központi vezérlőként is funkcionál majd a háztartásban, autóban stb. A célja, hogy a terméket egy olyan szintre tornássza fel, ahol, ha mások versenyezni akarnak vele, akkor az ő feltételeik szerint kell csinálniuk.
Az idei év már jól indult a vállalatnak. A januári CES-en bemutatták a Pebble Steel modellt (lásd a fenti képen), februárban pedig a frissített iOS alkalmazás is megérkezett. A saját alkalmazásboltjukban több mint 1000 applikáció található, és nemrég három új partner appjai (eBay, Evernote és Time Warner Cable) is helyet kaptak.
Forrás: Mashable.com