400 ezer Pebble okosóra talált gazdára tavaly

Czipperer Dia - 2014. március 24.

A Pebble számai méltán bizonyítják, hogy az okosóra piac növekszik. A vállalat tavaly több mint 400 ezer készüléket értékesített, valamint 60 millió dolláros árbevételt generált. Idén még jobb mutatókban bíznak.

A Pebble jó úton jár, hogy 2014-ben megduplázza okosóra eladásait, a vállalat dolgozói ugyanis nagyon magabiztosak abban a tekintetben, hogy a Pebble-nek helye van a hordható eszközök piacán, még akkor is, ha egyre bővül a konkurencia köre (lásd Android Wear, Apple iWatch). 

A Pebble pályafutása hat évvel ezelőttre nyúlik vissza, amikor még viszonylag kevés szereplő volt jelen a szegmensben, és sok szkeptikusok is akad a hordható okoseszközök kérdésében. Eric Migicovsky, a vállalat vezérigazgató elmondta, hogy izgalmas látni, ahogy a piac egyre nő, és ezzel együtt még inkább arra kell az egyes vállalatoknak fókuszálniuk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsák az órák viselőinek.

Ahelyett, hogy Migicovsky a konkurencia miatt aggódna, inkább arra összpontosít, hogy a Pebble minél jobb termék legyen. Ahogy fogalmazott, az ő álomórája egy olyan szerkezet, ami szinte csak kijelző, de azért igyekszik a realitás talaján mozogni egyelőre. Várja azt a napot, amikor a Pebble olyan digitális kiegészítő lesz, amely jóval túlmutat önmagán, és központi vezérlőként is funkcionál majd a háztartásban, autóban stb. A célja, hogy a terméket egy olyan szintre tornássza fel, ahol, ha mások versenyezni akarnak vele, akkor az ő feltételeik szerint kell csinálniuk.
 

A két modell


Az idei év már jól indult a vállalatnak. A januári CES-en bemutatták a Pebble Steel modellt (lásd a fenti képen), februárban pedig a frissített iOS alkalmazás is megérkezett. A saját alkalmazásboltjukban több mint 1000 applikáció található, és nemrég három új partner appjai (eBay, Evernote és Time Warner Cable) is helyet kaptak.

 

 

Forrás: Mashable.com

Vissza