Kapcsolódó cikkek
- Jön az LG G3 Stylus [Videó] 2014. augusztus 5.
- Nem szolgál több kiszivárgott infóval az @evleaks 2014. augusztus 5.
- Cortanát fényezi a Microsoft új reklámja [Videó] 2014. július 29.
- A HTC okosórája a színfalak mögött [Videó] 2014. július 22.
- Így működik a BlackBerry Passport hibrid billentyűzete [Videó] 2014. július 22.
- Megjelent Cortana videós használati utasítása 2014. július 18.
- Nemzetközi mobilfilm-fesztivál indul Budapesten 2014. július 18.
- A Felhőatlasz írója a Twitteren publikálja új művét 2014. július 15.
- USB videólejátszós LCD monitorok a Sharp műhelyéből 2014. július 14.
- Tesztelés alatt a Kyocera mobilokba szánt zafírüvege [Videó] 2014. július 11.
Legfrissebb híreink
- Az Allee-ban épült ki az ország első közös beltéri hálózata
- Így építs gamer PC-t okosan – Maximális teljesítmény minimális költségből
- Amikor a dizájn találkozik az AI-val: új korszakot nyit a G-Shock
- Több mint emlék – a HONOR 400 életre kelti a pillanatokat
- Hang, ami körbeölel – a TCL új szintre emeli az otthoni mozit
Twitteren is jönnek a videóhirdetések

A Facebookon már egy ideje találkozhatunk videóhirdetésekkel, most pedig a Twitter is beáll a sorba. Bár szerencsére itt még a felhasználó maga döntheti el, hogy elindítja-e a tartalmat.
Immáron a Twitteren is találkozhatunk videóhirdetésekkel. A béta tesztelés után most már élesben is megjelennek a videók az oldalon. A Facebookon már régebb óta vannak videóhirdetések, nemrég pedig elindították az automatikusan lejátszódó tartalmakat.
Nem is olyan régen volt, hogy a Twitter tesztelni kezdte a videókártyákat a videólejátszás egyszerűsítése érdekében. Most pedig már élesben is reklámozhatják videóikat a hirdetők, és ezek hatását és sikerességét is nyomon követhetik.
A Twitter egyelőre még nem rögtön a közepébe ugrik a dolgoknak, a felhasználók saját maguk indíthatják el az adott videót – bár ennek gyakorlati oki is vannak.
A Twitter az úgynevezett „cost per view” modellt alkalmazza, amely azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetni a hirdetőnek, ha meg is nézik a videót, tehát a felhasználó érdeklődésére van bízva a siker.
A Twitter tábora egyre növekszik, így ésszerűnek tűnik a mostani lépés. A havi aktív felhasználók számra már elérte a 271 milliót, amely 24%-os növekedést mutat az előző évhez képest.
Forrás: Tech.firstpost.com; Kép: tubefilter.com