Kapcsolódó cikkek
- Quantum Dot technológiával debütál a CES-en az LG új 4K ULTRA HD TV-je 2014. december 16.
- A CES során debütál az LG G Flex 2? 2014. december 1.
- 500%-os növekedés a 4K TV eladásokban 2014. november 28.
- Magyarországon az LG továbbfejlesztett ívelt OLED TV-je 2014. november 25.
- Miért jó az ívelt tévé? 2014. október 15.
- Már közel sem a 4K a csúcs – 8K TV az LG IFA standján 2014. szeptember 9.
- Kristály díszítést kap az LG ívelt OLED TV-je 2014. szeptember 3.
- Megkezdik hódító útjukat az első LG 4K OLED TV-k 2014. augusztus 25.
- Még tart a közönségszavazás az "Érezd az LG OLED-stíust" enteriőr-tervező pályázaton 2014. augusztus 25.
- Hazánkban az LG webOS Smart TV-k 2014. július 3.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Továbbfejlesztett LG webOS 2.0 Smart TV-k a CES-en
A már több mint 5 millió TV-n futó webOS rendszer utódja, a webOS 2.0 még egyszerűbb használhatósággal, több alkalmazással és gyorsabb működéssel érkezik az új LG Smart+ TV-k fedélzetén a januári CES 2015 kiállításra.
Ahogy a szlogen is jelzi („okostévé még egyszerűbben”), a webOS TV eredeti fejlesztési célja, hogy választ adjon a bonyolult Smart TV-k kezelésével kapcsolatos kellemetlenségekre, hogy „a TV újra egyszerűvé váljon”. A webOS három alapelve — egyszerű kapcsolódás, letisztult kezelőfelület, átlátható tartalmak — mentén minden eddiginél könnyebbé tette az egyik legmodernebb TV-rendszer kezelését. A vásárlóközönség értékelte az LG törekvéseit: a webOS TV-k forgalma már a megjelenés utáni első két hónapban elérte az 1 milliós darabszámot, nyolc hónap alatt pedig több mint 5 millió webOS-alapú készülék talált gazdára.
Az LG webOS 2.0 tovább fokozza az egyszerűséget és a kényelmet, emellett még szélesebb körű tartalmi kínálatot, számtalan javítást és hatékony funkciókat biztosít. A rendszerindítási idő akár 60 százalékkal is rövidebb lehet, a tartalmak elérése pedig jelentősen gördülékenyebbé és gyorsabbá vált. A felhasználó például a Smart TV kezdőképernyőjéről a YouTube-ra váltva akár 70 százalékos gyorsulást tapasztalhat az előző rendszerhez képest.
A webOS 2.0 további újítása a My Channel („Saját csatorna”) funkció, amellyel a felhasználó saját kedvenc élő csatornáit a tévéről vagy a set-top boxról könnyedén a Menü-sávra helyezheti, ahol kényelmesebben váltogathat közöttük. A néző a gyorsbeállításokkal (Quick Settings) az éppen futó műsor megszakítása nélkül módosíthatja a készülék beállításait, a Bemenet választó (Input Picker) pedig azonnal felismeri a csatlakoztatott eszközöket, amelyek így rögtön használhatók.
A nagyobb tartalomszolgáltatókkal kötött partneri megállapodásnak köszönhetően a webOS TV-tulajdonosok az Ultra HD tartalmak széles kínálatából válogathatnak majd az Amazon és a Netflix szolgáltatásaiban azokban az országokban, amelyekben ezek elérhetőek. A webOS-alapú LG Smart TV-k tulajdonosai 2015-ben a Netflix hálózatán 4K felbontású tartalmakhoz is hozzáférhetnek majd, köztük olyan népszerű műsorokhoz, mint a Kártyavár vagy a Marco Polo. Az Amazon Ultra HD tartalmi kínálatában olyan filmek szerepelnek, mint A Föld után, az Elysium – Zárt világ, A csodálatos Pókember 2. vagy A da Vinci-kód.
„A webOS 2.0 legújabb funkcióival a felhasználói élmény még egyszerűbbé és intuitívabbá vált — mondta In-kyu Lee, az LG Electronics Home Entertainment Company vezető alelnöke és TV-monitor üzletágának vezetője. — A webOS platform kiválóan példázza elkötelezettségünket az iránt, hogy a Smart TV-k világában egy valóban innovatív megoldással ragadjuk magunkhoz a vezető szerepet az újgenerációs TV-k piacán.”
A CES látogatói az LG standjánál (Las Vegas Convention Center, Központi csarnok, #8204) az új webOS 2.0-ás TV-k teljes kínálatát megtekinthetik.