Kapcsolódó cikkek
- Frissült a WhatsApp Android alkalmazása 2015. január 20.
- Akarsz egy vak embertársad szeme lenni? 2015. január 20.
- Minden eddigi rekordot megdöntött a CES 2015 2015. január 19.
- CES 2015 negyedik nap: az Apple vonzásában, autó sofőr nélkül, a zene nirvánája 2015. január 12.
- Második napi beszámoló a CES 2015-ről 2015. január 8.
- Első nap a CES-en – helyszíni beszámoló 2015. január 7.
- Nem tetszik egy iOS app? Kérd vissza a pénzed 2014. december 31.
- Hogyan készüljenek a kutyabarátok a szilveszterre? 2014. december 31.
- Új alkalmazással, vicces matricákkal újít a Facebook 2014. december 22.
- A Mol Bubi már okostelefonon is bérelhető 2014. december 22.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Egyre több mobilalkalmazást használunk
Egyre többmobilalkalmazás jelenik meg a piacon: a számukat és a kategóriákat tekintve is. A Flurry adatai szerint 2014-ben nőtt az elterjedtségük a felhasználók körében. Bár egyes kategóriában lassabb növekedési ütemet regisztráltak.
A Yahoo tulajdonában lévő mobilelemző cég, a Flurry a mobilalkalmazások elterjedtségét vizsgálta a tavalyi évben. A 2014-es adatok alapján a mobilappok elterjedtsége 76%-os átlagot mutat. Voltak olyan területek, ahol majdnem megtriplázódott az érdeklődés. Az egyik ilyen jelentős az életmóddal és a vásárlással kapcsolatos applikációk, amelyek 174%-os növekedést értek el.
A felhasználók nemcsak több alkalmazást használnak, de egyre bátrabbnak mutatkoznak, ha mobilfizetésről van szó. A különféle segédprogramok iránti növekedés pedig egyértelműen azt jelzi, hogy az okostelefonok és a táblagépek egyre inkább a mindennapi munka részévé válnak.
A Flurry adatai szerint minden alkalmazáskategóriában pozitív mutatók voltak megfigyelhető 2014-ben. A játékszegmensben azonban lassabb növekedési ütem volt észlelhető. A tavalyi érdeklődéshez képest 30%-kal csökkent a növekedés (61%), csakúgy, mint a zene, média és szórakozás területén, ahol 79%-os növekedési ütemről csökkentek 33%-ra a mutatók.
Forrás: Techspot.com; Nyitókép: linxhq.com