Kapcsolódó cikkek
- Videó- és élőszöveg küldő alkalmazás a Yahoo műhelyéből: Livetext 2015. augusztus 4.
- A Google Fordítóval telefonja magyarra fordító szemüveg lehet 2015. augusztus 3.
- Okostelefonon is böngészhető a Telener Felfedező magazinja 2015. július 28.
- Fekete sáv nélkül nézhetők az álló videók a YouTube Android appjában 2015. július 24.
- Mobilalkalmazás a környezettudatosság jegyében 2015. július 23.
- Már Facebook-fiók nélkül is regisztrálhatunk a Messengerre 2015. július 20.
- A telefonod megállapítja, ha depressziós vagy 2015. július 17.
- Elérhető az ingyenes Simple alkalmazás Windows Phone verziója 2015. július 17.
- A Google Photos másolatot készít fotóinkról az alkalmazás törlése után is [Frissítve] 2015. július 16.
- Saját felhő alapú mobilalkalmazást mutatott be az Amazon 2015. július 8.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Mobilalkalmazásokat vásárolt az Adidas
Fitness alkalmazásokat vásárolt az Adidas, a német ruhagyártó cég. Az appokat a Runtastic fejlesztette.
A német adidas AG sportfelszerelés gyártó vállalat 220 millió euróért megvásárolta a testedző alkalmazásokat és készülékeket fejlesztő és gyártó osztrák Runtastic GmbH vállalat többségi tulajdonrészét - közölte az Adidas.
A 2009-ben alakult és mostanra 140 alkalmazottat foglalkoztató, testedzési alkalmazások fejlesztésével foglalkozó osztrák cég fő részvényese 50,1 százalékkal az Axel Springer SE médiakonszern volt egy érdekeltsége révén. Az Axel Springer 2013-ban 22 millió euróért vásárolta meg a részesedést, a mostani ár tizedéért.
A Runtastic részvényeinek többi része egy magánbefektető, valamint az alapítók, Florian Gschwandtner, Alfred Luger, Rene Giretzlehner és Christian Kaar között oszlik meg, akik az adidas konszern keretében is tovább irányítják majd a Runtastic tevékenységét.
A Runtastic 20 alkalmazásának több, mint 70 millió felhasználója van világszerte. Az adidas folyamatosan veszített piaci részesedéséből az Egyesült Államokban a testedzési segédeszközök és alkalmazások terén úttörő Nike Inc ellenében. Az Under Armour Inc pedig tavaly vette át tőle a második helyet.
Az Under Armour az idén vásárolta meg a MyFitnessPal testedzési alkalmazást 435 millió dollárért, valamint az Endomondo testedzési alkalmazást 85 millió dollárért. Az Armour szerint az üzletek 120 millióra növelték Connected Fitness közösségi platformja tagjainak a számát, ami így a világ legnagyobb testedzési és fitness online közössége lett.