Kapcsolódó cikkek
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése 2012. április 14.
- Új HTC mobil a színen – One E9s Dual SIM 2015. október 6.
- Pozitív telefoneladásokban bízik az LG 2015. október 2.
- Hivatalos az LG V10 2015. október 1.
- Még mindig sok balesetnek a mobil az oka Amerikában 2015. május 1.
- Még mindig a Samsung a legnagyobb okostelefon gyártó 2014. november 3.
- Látványosan emelkedett a kínai okostelefonok eladása 2014. július 17.
- Napi három órát lógnak telefonjukon a fiatalok 2014. június 30.
- Okostelefon Akadémia 4.0: középpontban a keresés 2013. november 26.
- Az okostelefon-használat adatait kutatják Szegeden 2013. január 28.
Legfrissebb híreink
- Hisense a CES-en: Újradefiniált házimozi-élmény, innováció a LED technológiában, Pantone-együttműködés
- A Knox Suite immár skálázható csomagokban elérhető
- Legendás ökölvívó mutatta be az új HONOR okostelefont
- A TCL több díjat is elnyert kijelző-innovációiért és intelligens otthoni megoldásaiért a CES-en
- Itt az új Sandberg USB-C dokkoló és arcfelismerő webkamera
Az ár-érték arány a fontos a magyaroknak mobilvásárláskor
A Lenovo nem reprezentatív felmérése megkérdezte, melyek a fő szempontok, amelyeket a vevők egy új okostelefon vásárlásakor leginkább szem előtt tartanak. A megkérdezettek kimagasló, 90 százaléka az ár-érték arányt tartja a legfontosabbnak, melyet a készülék teljesítménye és a minősége követ.
A felhasználók többsége az ár-érték arányt tartja a legfontosabb szempontnak egy okostelefon vásárlásakor. Számos más szempont is szerepelt, mint a kijelző mérete, a kamera képességei vagy akár a független fórumokon olvasott kritikák és ajánlások, mégis az első helyen, döntő többséggel az ár-érték arány végzett, hiszen a több mint 1300 válaszadó 90 százaléka ezt a szempontot tartja leginkább döntőnek új okostelefon vásárlásakor.
A második helyen álló teljesítményen belül a válaszadók említették többek között a készülék operációs rendszerét és hardverét, valamint a hosszú élettartamot. A megbízható, neves gyártó fontossága a harmadik helyre került, mivel a felhasználók mérvadónak tartják a választott gyártó más termékeivel kapcsolatos pozitív, személyes tapasztalatokat és kritikákat. Külső szempontjából a válaszadók kiemelték a szép, egyszerű, minimalista formákat és a kényelmes, kezelhető méretet, míg a hosszú üzemidő ugyancsak kényelmi és funkcionális szempontból került be a legfontosabb szempontok közé.