Kapcsolódó cikkek
- Az Apple Watch lesz az új iPhone 2015. november 9.
- Már 7 millió darab fogyott a legnépszerűbb okosórából 2015. november 9.
- Az Apple közzétette negyedik negyedéves pénzügyi eredményeit 2015. október 28.
- Végre megérkezett a watchOS 2 2015. szeptember 23.
- Az Apple és a Xiaomi is tör előre a világpiacon 2015. augusztus 31.
- Az Apple a második legnagyobb hordható okoseszköz gyártó 2015. augusztus 28.
- A Top 8 viselhető okoseszköz 2015. augusztus 8.
- 9000 dolláros Apple Watch tartó karóra [Video] 2015. augusztus 5.
- Az Apple Watch 75%-át birtokolja az okosóra piacnak 2015. július 23.
- Visszaestek az Apple Watch értékesítések 2015. július 8.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Az elemzők szerint 21 millió Apple Watch talál gazdára az első évben
Bár hivatalos adatok még nincsenek, az elemzői becslések alapján jól teljesít az Apple Watch. Sőt mi több, már az első év eredményeit is megbecsülték a szakemberek.
Bár az Apple nem nagyon csepegtet hivatalos adatokat az okosórák eladási mutatóit illetően, elemzői becslések akadnak szép számmal. A legújabb ilyen hír szerint a cupertinói vállalat az Apple Watch első évében 21 millió darabot értékesíthet a modellből.
Horace Dediu, az Asymco elemzője úgy véli, 12 hónap leforgása alatt a vállalat okosóra eladásai tehát átléphetik a 20 milliós küszöböt. A karórák átlagos eladási értéke 400 dollár körül mozog. Az Apple korábbi becslései alapján 8,4 milliád dolláros bevételt termelhet a Watch.
A Best Buy nemrég csökkentette az Apple modellek árát 100 dollárral, így kétség sem fér hozzá, hogy az ünnepi szezonban ez jelentősen növeli majd az eladási mutatókat.
Az IDC adatai szerint az Apple jelenleg a második helyen áll a hordható okoseszközök sorában 18,6%-os részesedéséel. Egyedül a Fitbitet nem sikerült leköröznie, amely a piac 22,2%-át birtokolja.
Forrás: Übergizmo.com