Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában

Kütyü Magazin - 2016. március 5.

Márciustól a varsói Legia stadiont látogató futballrajongók már mobilalkalmazással is vásárolhatnak ételt és italt, majd kiszállíttathatják ezeket a nézőtéri helyükre. Az Európában minden bizonnyal első ilyen típusú szolgáltatást az Ericsson kiscellás szolgáltatása teszi lehetővé.

A rajongók az ülésükön taláható QR-kód beolvasásával adják meg a kiválaszott étel és ital kiszállítási helyét, így nincs szükség sorbanállásra, és nem marad le senki a meccsről – ezáltal javul a szurkolói élmény.

Mindez a 2015 februárjában bejelentett kiscellás szolgáltatásnak köszönhető, amelynek keretében az Ericsson szolgáltatói színvonalú Wi-Fi hálózatot telepített és üzemeltet a Legia Varsó stadionjában. Ez a hálózat nagy sebességű internetkapcsolatot biztosít a stadionban, beleértve a klubirodákat, a Legia rajongói boltot és az éttermeket is.

A Legia Varsó stadionjában telepített hálózatot már használják is, az adatátviteli sebessége meghaladja az 1 terabájtot. A hazai meccsek idején egyidejűleg 7500 eszköz csatlakozik a hálózathoz és átlagosan 180 MB-ot forgalmaznak, 60 Mbps-os átlagos átviteli sebességgel.

 „A Legia alapításának századik évfordulóját olyan stadionban ünnepelhetjük, amely a legmodernebb internetcsatlakozási lehetőséggel és más úttörő funkciókkal rendelkezik. Büszkén mondhatom, hogy egy olyan elismert partnerrel, mint az Ericsson, európai szinten is innovatív megoldásokat tudunk kínálni.” – mondta el Jakub Szumielewicz, a Legia Varsó alelnöke.

„Az Ericsson a hálózatba kapcsolt stadiont és a Wi-Fi-kapcsolatot, mint szolgáltatást biztosítja, beleértve a kiscellás hálózat tervezését, kiépítését és üzemeltetését, és a Legia Varsóval együtt lehetővé teszi a költséghatékony, innovatív szolgáltatások gyors bevezetését. Így a Legia az új, szurkolóknak szóló ajánlatok hirdetésére koncentrálhat, például az étel-ital kiszállításra. Az egy évvel ezelőtti indulás óta a Legia további új funkciókat és megoldásokat vezetett be, amelyek javították a végfelhasználói élményt és növelték a használati hajlandóságot a szolgáltatás iránt .” – mondta Jean-Claude Geha, az Ericsson Menedzselt Szolgáltatások üzletágának vezetője.

Az ülőhelyre történő étel- és italkiszállítást sikeresen tesztelték a Legia Varsó stadion egyes részein február 28-án, a Legia Varsó–Ruch Chorzów meccsen. A Legia Varsó és az Ericsson további új, izgalmas szolgáltatásokat tervez a szurkolóknak, például a szurkolói bolt termékeinek kiszállítását és a video-visszajátszásokat.

Vissza