Kapcsolódó cikkek
- Sportos ősz: Eurosport 2 a Telekomosoknak 2016. augusztus 26.
- Láthatatlan, mégis összeköt: európai hálózati kampány a Deutsche Telekomtól 2016. augusztus 25.
- Drágább lehet a telefonálás a Brexit miatt 2016. augusztus 15.
- A FilmBox is népszerűsítené a 4K műsorszórást Magyarországon 2016. augusztus 8.
- Jelentős beruházással bővíti hálózatának kapacitását a UPC 2016. július 28.
- Felturbózott üzleti struktúrával készül idén az Invitel 2015. május 7.
- A többképernyős tévézés élménye – elindult a Telekom TVGO 2014. május 8.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Rugalmas és átlátható informatikai megoldást keresnek a kisvállalkozások
A hazai kis- és középvállalkozások megbízható, minél jobban kihasználható, rugalmas megoldásokra vágynak – ugyanakkor a kis cégek legtöbbje jelenleg még keveset költ a modern kommunikációhoz nélkülözhetetlen informatikára.
Elsősorban átlátható díjszabásban és könnyen kezelhető megoldásokban gondolkodnak a vállalkozások, amikor új infokommunikációs szolgáltatást akarnak igénybe venni – derül ki a Telekom legutóbbi kutatásából. Új megoldásokra elsősorban akkor nyitottak a kkv-k, ha azok minősége, szolgáltatásszintje kézzelfogható előnyt nyújt vállalkozásuk számára. A Telekom tapasztalatai szerint a kkv-k emellett ügyfélbarát, ügyfélcentrikus igényeket is támasztanak a szolgáltatójukkal szemben, így például azt, hogy legyen átlátható, egyszerű a díjszabás, a díjtételek elnevezése legyen közérthető, és ne legyenek rejtett költségek. Az új megoldásoknál fontos még a könnyű kezelhetőség, a költségcsökkentés, ha pedig összecsomagolt – integrált – szolgáltatásról van szó, a rugalmasság, azaz az egyes elemek variálhatósága, a jó ár/érték arány, és persze a kínált kedvezmények is kiemelt jelentőséggel bírnak.
A hazai kis- és középvállalkozások döntő többsége használ munkája során valamilyen kommunikációs és informatikai eszközt, ám ez utóbbira jelenleg még korlátozottan költenek vagy tudnak költeni. A Magyar Telekom tapasztalatai szerint egy átlagos kkv e téren is rendkívül árérzékeny, az árbevételének mintegy 1 százalékát fordítja informatikára. A vállalkozások közel egyharmada - hacsak nem muszáj – egyáltalán nem költ informtikai szakemberre, hanem valamelyik munkatársra bízza rá a terület feladatait, illetve kisebb részüknél barát, esetleg családtag segít azok fenntartásában. Ezzel szemben a közepes méretű cégek esetében már 20% körüli azoknak a száma, amelyek IT szolgáltatóra bízzák az informatikai feladatokat.
Annak ellenére, hogy a kisvállalkozások megfontolják az informatikai és telekommunikációs kiadásokat, tisztában vannak a fejlett IT-rendszerek előnyeivel: közel 50 százalékuk belátja, hogy a jó informatikai háttér segítséget jelenthet az új ügyfelek szerzésében, a technikai lépéstartásban és a költséghatékonyság növelésében éppúgy, mint a versenyképesség javításában, és már a magyar vállalkozások több mint 15 százaléka használ valamilyen modern, fizetős felhő alapú informatikai megoldást.
„A Magyar Telekom a kis- és középvállalkozói ügyfelekkel kapcsolatos legfrissebb tapasztalatait is felhasználta a Magenta 1 Business szolgáltatáscsomag kialakításánál” – nyilatkozta Lakatos Péter, a Magyar Telekom kis- és közepes vállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese. Hozzátette: "a csomag egyik legfőbb előnye – az igen kedvező ár/érték arány mellett – a nagyfokú rugalmasság, variálhatóság, illetve az, hogy az átlátható szolgáltatások révén egyszerűbbé teszi a vállakozások mindennapi teendőit."
A csomagalapú szolgáltatás kedvező alternatívát jelenthet
A Magyar Telekom Magenta 1 Business néven indította el új üzleti ajánlatát, amelyben együtt, kedvezőbb feltételekkel vehetők igénybe a szolgáltató mobil- és vezetékes szolgáltatásai, valamint informatikai megoldásai. Az ajánlat minden olyan infokommunikációs szolgáltatatást tartalmaz, amely a cégek számára elengedhetetlen a gördülékeny üzletmenethez (mobiltelefon, mobilnet, vezetékes internet, vezetékes telefon, valamint informatikai megoldások). A kedvezménycsomag számos előnyt jelent az előfizetők számára, a vállalkozók egy szolgáltatótól vehetik igénybe az üzletvitelhez szükséges telekommunikációs és informatikai szolgáltatásokat, mindezt kedvező havi díjjal, amely minden említett szolgáltatást magában foglal. A Magenta 1 Business előfizetői dedikált ügyfélkiszolgálásban részesülnek az üzleti telefonos ügyfélszolgálaton, illetve az online chat funkcióval kényelmesebben intézhetik ügyeiket. A kedvezménycsomag optimális összeállításának érdekében az ügyfeleinknek lehetőségük van nemcsak új szolgáltatáselemeket igényelni, hanem - az esetek többségében - a bevált, megszokott szolgáltatásaikat is bevonni az új ajánlatba. Az informatikai megoldással díjmentesen lehet hozzájutni az adatok biztonságát garantáló vírusvédelem szolgáltatáshoz, továbbá a jogtiszta szoftvereket és üzleti levelezést kínáló Office 365 Vállalati Alapverzióhoz.
A Magenta 1 Business-be vonható szolgáltatásokról és igénybevételének feltételeiről részletek itt találhatók: www.telekom.hu/magenta1-business.