Kapcsolódó cikkek
- Rugalmas és átlátható informatikai megoldást keresnek a kisvállalkozások 2016. szeptember 2.
- Egy mobilapp, ami megoldja, hogy ne kelljen könyörögnöd a barátaidnak a közös fotókért 2016. augusztus 29.
- Vásárlásösztönző applikációval segíti a hazai kiskereskedelmet az SZTA befektetése 2016. augusztus 23.
- Jön a MinDig VR App 2016. augusztus 20.
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi 2016. augusztus 16.
- Megérkezett az Erste MobilBank alkalmazása 2016. július 26.
- Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért 2016. június 16.
- Megújult az Antenna Hungária több mint egymillió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációja 2016. június 10.
- Tippelős alkalmazással dobna nagyot az EB-n egy magyar startup 2016. június 9.
- Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet 2016. június 10.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Hibabejelentő applikációt fejlesztett az E.ON
A közvilágítási hibák gyors és egyszerű bejelentését szolgálja, de akár más közműszolgáltatók hibáinak jelzésére is továbbfejleszthető az a mobiltelefonos applikáció, amelyet Nagykanizsán mutatott be az E.ON Hungária Zrt.
Tímár Ákos, az E.ON City programiroda munkatársa azt mondta: olyan egyszerű alkalmazást fejlesztettek, amely közvilágítási hibák bejelentését teszi lehetővé úgy, hogy fotót és szöveges üzenetet is küldhet a bejelentő, s mindehhez automatikusan társul a jelzett hely GPS-koordinátája. A mobiltelefonok mindhárom operációs rendszerében elérhető applikáción történő hibajelzéseket a www.varosszerviz.hu weboldalon egy térkép is összesíti, de a bejelentő maga is visszajelzést kap a jelzésének feldolgozásáról és a hibaelhárításról.
Mint hozzátette: az áramszolgáltató mobilalkalmazása továbbfejleszthető, vagyis más közműszolgáltatók és városüzemeltető cégek is csatlakozhatnak hozzá, Győrben, a várossal együttműködve például nemcsak a közvilágítási, hanem más közterületi hibát is jelezni lehet majd.
Várfalvi Ferenc, az E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt. nagykanizsai üzemének vezetője hozzátette: az egyhónapos tesztüzem után először Nagykanizsán vált elérhetővé a szolgáltatás, ami ha elterjed, gyorsabbá válik a hibák elhárítása is. A dél-zalai indulást követően még ebben az évben további 69 településen teszik elérhetővé az alkalmazást.
Tímár Ákos ezzel kapcsolatban elmondta: az E.ON jelenleg mintegy 2200 településen működteti a közvilágítási rendszert, de azért ezt a 70 települést választották ki elsőként, mert ezekről érkezik a hibabejelentések 80-90 százaléka.
Egyházi Nikoletta, a társaság szóvivője az MTI kérdésére hozzátette: az applikáció ötlete a cégen belülről származik, a kifejlesztésébe azonban egy informatikai céget is bevontak.
MTI