Kapcsolódó cikkek
- 2016 legjobb fogyasztói elektronikai márkájává választották a Huaweit Kínában 2016. december 13.
- 3 éves, teljeskörű gyártói garanciával debütál hazánkban Huawei Mate 9 2016. december 1.
- Gyorstöltővel érkezett meg az új, kék színű Huawei P9 2016. november 11.
- A Huawei bemutatta új, Mate 9 okostelefonját 2016. november 4.
- Forgalmazói szerződést kötött a Huawei Magyarország az ABC Datával 2016. szeptember 13.
- A Huawei bemutatta új, nova okostelefon sorozatát 2016. szeptember 1.
- A HUAWEI P9 lett az idei év legjobb fogyasztói okostelefonja 2016. augusztus 18.
- Color Band A1 okoskarkötő jár minden P9 Lite vásárláshoz 2016. augusztus 10.
- Huawei Instagram fotóverseny 2016. augusztus 6.
- Fényképezési tippek a Huawei P9-hez 2016. augusztus 4.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
140 millió okostelefon gördült le tavaly a Huawei gyártósoráról
A Huawei a tavalyi évben 30 százalékkal több okostelefont értékesített a 2015-ös esztendőhöz képest. A vállalat így összesen 140 millió készüléket szállított le, a legnépszerűbb modell pedig egyértelműen a P9 lett.
A Huawei a tavalyi évben jelentős áttörést ért el globálisan a prémium okostelefonok értékesítése terén: a harmadik negyedévben már a leszállított okostelefonok 44 százaléka közép- és felsőkategóriás készülék volt, míg a Huawei idei zászlóshajó modelljeiből, a P9-ből és a P9 Plus-ból április óta több mint 10 millió darabot szállítottak világszerte. A P9 ezzel a vállalat történetének legsikeresebb modelljévé vált.
A Huawei idén áprilisban bejelentett prémium kategóriás termékéből már a piacra dobását követő hat héten belül több mint 2,6 millió darabot kézbesítettek, a P9 az azóta eltelt nyolc hónapban – elsősorban kiváló, a Leicával közösen tervezett duál kamerájának és teljesítményének köszönhetően – is megőrizte népszerűségét a fogyasztók és szakértők körében. A készüléket augusztusban az EISA (European Imaging and Sound Association) a 2016-2017. év legjobb fogyasztói okostefonjának választotta, míg a 2016-os CES Asián a legjobb személyi számítástechnikai eszköz díját nyerte el a P9.
A P9 és a P9 Plus, valamint a Mate 8 és a Mate 9 készülékek értékesítési volumenének köszönhetően a Huawei jelentőset lépett előre a globális okostelefon piacon. A vállalat piaci részesedése mára harminc országban meghaladja a 15 százalékot, húsz országban pedig 20 százalék fölé emelkedett, továbbá a vállalat jelentős áttörést ért el többek közt a kulcsfontosságú brit, francia és német piacokon. A Huawei fogyasztói üzletágának pénzügyi eredménye 2016 első félévében megközelítette a 77,4 milliárd kínai jüant, amely 41 százalékos növekedést jelent 2015-höz képest, a növekedés mértéke a Kínán kívüli piacokon 1,6-szor nagyobb volt, mint az anyaországban.