Kapcsolódó cikkek
- Szoftvertesztelési program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezők számára 2016. március 9.
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel 2016. január 16.
- HTC Exodus, a HTC első blokklánc alapú telefonja 2018. július 11.
- K-Pop szupersztárok kizárólag az LG okostelefonokon 2018. július 9.
- Ezeket az elképesztő dolgokat fogja tudni a jövőben a telefonod 2018. július 9.
- Mobillal is vehetünk belépőt a Budakeszi Vadasparkba 2018. július 6.
- Fertőzött androidos Fortnite terjed 2018. július 3.
- Gyors fizetés egy mozdulattal, bankkártya helyett karkötővel 2018. július 4.
- Vodafone Smart N9 és N9 Lite – a legújabb 4G technológia karnyújtásnyira 2018. július 2.
- A Mesterséges Intelligencia a mobiltechnológia jövője 2018. június 12.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A márka zászlóshajójából, a Honor 10-ből 3 millió darabot adtak el
A Honor, a vezető okostelefon e-brand közétette 2018 első félévére vonatkozó eladási adatait. A tavalyi évhez képest óriási, 150%-os növekedést könyvelhetett el a márka a nemzetközi piacon hazáján, Kínán kívül. A folyamatos növekedéssel a Honor újabb lépést tesz célja felé: hogy öt éven belül bekerüljön a világ top 3 mobilgyártója közé.
A márka zászlóshajója, a Honor10 vezette az eladási listát. Több mint 3 millió készüléket adtak el belőle annak ellenére, hogy csupán néhány hónapja került piacra. A széles körben pozitív fogadtatást kapott Honor 10 két jelentős újítást vezetett be – a mesterséges intelligenciával támogatott duplalencsés kamerát, illetve egy úttörő formatervet, amely a 3D-s üveg hátlapot lenyűgöző, nanotechnológiás optikai bevonattal látta el. Csak néhány a Honor 10 globális sikereiből:
- Franciaországban a Honor 10 volt a második legkeresettebb telefon az online áruházakban, és májusban a hatodik helyen végzett a kiskereskedelmi forgalmat tekintve a 300-400 eurós telefonok kategóriájában
- Oroszországban a Honor 10 a legkelendőbb okostelefon a maga árkategóriájában, és a GfK listáján az első ötben szerepel
- Németországban a Honor 10 több mint 100%-kal túlszárnyalja a korábban legsikeresebb Honor készülék, a Honor 9-es értékesítését
„A Honornál büszkék vagyunk arra, hogy a páratlan innováció és a minél jobb felhasználói élmény elérése iránti elhivatottságunkat ily módon elismerték, és a vásárlóink ennyire lelkesek.” – mondta George Zhao, a Honor elnöke. „Az idei nagyszerű teljesítményünk még erősebb pozícióba helyez bennünket és közelebb hoz célunkhoz, hogy öt éven belül a Honor az első három vezető okostelefon márka közé kerüljön.”
A piaci adatok is azt mutatják, hogy a Honor rekordokat dönt, és nyerő pozícióba kerül az új felhasználók körében. Idén májusban Oroszországban a Honor lekörözte az Apple-t és az ország második legnépszerűbb okostelefon márkája lett, miután 13 hónapon át a harmadik helyen szerepelt. Figyelemre méltó növekedést könyvelhetett el Európa többi országában is: az értékesítési volumen 200%-kal nőtt az Egyesült Királyságban, Spanyolországban pedig 500%-kal.
A Honor hazájában, Kínában továbbra is az első számú okostelefon e-brand és az e-brandek közül az egyetlen, amely az összes okostelefon között is a top 5-ben szerepel. Idén január és április között több mint 18 millió készüléket értékesítettek.