Kapcsolódó cikkek
- Az Apple bemutatta a legújabb iPhone 11 és 11 Pro készülékeket 2019. szeptember 11.
- Jön az iPhone XR, XS 2018. szeptember 12.
- iPhone SE előrendelés a Telekomnál 2016. március 25.
- Ezek 2020 legjobban várt csúcsmobiljai 2020. január 24.
- Mobilos sportfogadások iOS-en a Bet365-tel 2020. január 24.
- Itt az Apple Pay a CIB Bank ügyfelei számára 2019. október 1.
- Mostantól Apple Pay-jel is lehet fizetni a Bolt alkalmazásban 2019. szeptember 25.
- Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei 2019. szeptember 13.
- A Revolut elindítja az Apple Pay-t Magyarországon 2019. július 16.
- Az Apple Pay már a FlixBus magyar utasainak is elérhető 2019. május 22.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Az Ingenico megkezdte a hűségprogramok Apple Pay támogatásának integrálását
Az egyszerű és biztonságos fizetések piacvezető szolgáltatója, az Ingenico Group bejelentette, hogy az Egyesült Államokban és Kanadában megkezdte a hűség- és kuponprogramok Apple Pay támogatásának integrációját a fizetési terminálokba. Az integráció révén az Ingenico termékeket használó bármilyen méretű kereskedő kihasználhatja a hűség-, jutalom- és ajándékkártya és egyéb hozzáadott értéket képviselő szolgáltatás gyors és kényelmes elérését az Apple Wallet-ben az iPhone készülékeken.
Az Apple Pay alkalmazás népszerűsége folyamatosan növekszik világszerte, valamint már szinte minden jelenleg forgalomban lévő Ingenico POS terminál képes az érintésmentes fizetések elfogadására. Az új megoldásnak köszönhetően a vásárlók ezentúl kényelmesen, Face ID-vel vagy Touch ID-val pillanatok alatt hozzáférhetnek hűségkártyáikhoz, és használhatják azokat az Ingenico terminálokon.
Mark Bunney, az Ingenico Group észak-amerikai piacra lépésért felelős igazgatója elmondta: „Az Apple Pay és a hűségprogramok integrálása lehetővé teszi számunkra, hogy modernizáljuk és digitalizáljuk a hagyományos kuponfüzeteket, hűség- és ajándékkártyákat, ezzel javítva a vásárlói élményt az iPhone felhasználók milliói számára. A fejlesztés azt is lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy még kifinomultabbak legyenek a lojalitás megteremtésében” – mondta el az igazgató.
A megoldást felhasználó kereskedők testre is szabhatják az Apple Wallet-ben megjelenő hűségprogramjukat, az ügyfelek pedig bankkártyáikkal egy helyen tárolhatják azokat Touch ID-vel vagy Face ID-vel biztosítva. Sőt, a hűség- vagy ajándékkártya automatikusan aktiválható a fizetéssel egy időben. Az új megoldás lehetőséget kínál arra is, hogy az ügyfelek valós idejű értesítéseket, valamint jelzéseket kapjanak telefonjukra, egy új, személyesebb vásárlási élmény részeként.
Az Apple Pay hűségprogramok támogatása először az Egyesült Államokban és Kanadában lesz elérhető a Telium TETRA operációs rendszert futtató Ingenico terminálokon.