Kapcsolódó cikkek
- Közösségi közlekedésre is használható a Simple mobilapplikáció 2020. január 29.
- App tippek a Doro-tól, tanulásra és szórakozásra 2020. január 28.
- Heti bérletet is vehetünk a Lime applikációjával 2020. január 22.
- Egyre népszerűbb a MÁV alkalmazása 2020. január 9.
- Már bérletet is lehet vásárolni a MÁV mobilalkalmazás segítségével 2019. december 6.
- Smart City App – okos városok okos támogatására 2019. november 27.
- Új mobilappot mutatott be a KPMG 2019. november 14.
- Rengeteg nőnek segíthet a Vodafone új applikációja 2019. október 25.
- Az új Nike Alkalmazás már Magyarországon is elérhető 2019. augusztus 23.
- Újragondolták a Budapest Bank Mobil Appot! 2019. július 31.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Kedvezményes tankolás mobilalkalmazással
Kifejezetten fontosak az akciós ajánlatok a hazai vásárlóknak, de a meghatározott időszakokhoz kötött kedvezmények az ezzel együtt járó tumultus és sorban állás miatt egyre több bosszúságot okoznak számukra. Ezt felismerve a hazai LUKOIL-töltőállomásokat üzemeltető Normbenz Magyarország Kft. egy olyan új mobilalkalmazást tett elérhetővé LUKOIL TOPUP néven, amelynek használatával az autósok maguk dönthetik el, hogy a hónap mely két napján tankolnak olcsóbban.
Évről évre mind több akcióval találkozhatnak a vásárlók, a kedvezményes ajánlatok számának növekedéséhez a piaci verseny erősödése mellett az online kereskedelem egyre komolyabb térnyerése is hozzájárult. A különböző kuponnapok, a meghatározott napokra, hetekre korlátozott rendkívüli ajánlatok vonzereje jelentős, a vásárlói döntések meghozását számottevő mértékben befolyásolják ezek a kezdeményezések. Tankoláskor például az autósok 55%-a számára kifejezetten fontosak az árakciók a Normbenz Magyarország Kft. által megrendelt felmérés szerint*. Az egyes napokra meghirdetett kedvezmények ugyanakkor fokozódó stresszt és bosszúságot jelentenek a vásárlók számára. Ennek oka részben az akciók elmulasztásától való félelem, részben az ilyenkor jellemző tumultus és hosszabb sorban állás.
A hazai okostelefon-felhasználók száma már meghaladja a 6 milliót, és a mobilalkalmazások is egyre szélesebb körben elterjedtek, ez pedig lehetőséget kínál a vállalatok számára az akciókkal mostanáig gyakran együtt járó, a vevőket bosszantó kellemetlenségek kiküszöbölésére. A 77 magyarországi LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország Kft. erre építve az elsők között adja vásárlói kezébe az akciók időzítésének szabadságát. Az új TOPUP alkalmazásnak köszönhetően a LUKOIL-nál már maguk az autósok dönthetnek arról, hogy havonta két alkalommal mely napokon tankolnak kedvezményes áron.
„A LUKOIL TOPUP mobilalkalmazás bevezetésével új korszakot nyitottunk az akciós ajánlatok hazai történetében, mivel mostantól vásárlóink minden hónapban kétszer egyénileg, saját időbeosztásuknak és kényelmüknek megfelelően csökkenthetik literenként öt forinttal bármely üzemanyagunk árát” – mondta el Molnár Róbert, a Normbenz Magyarország kereskedelmi és üzemeltetési igazgatója.
További részletek: www.lukoil.hu/topup
Az alkalmazás letöltése Androidra: http://bit.ly/2I2s6XT
Az alkalmazás letöltése iPhone-ra: https://apple.co/38dhFeV
______________________
* Forrás: a Momentor Research 2019. évi kutatása