Kapcsolódó cikkek
- Erre figyeljen, ha nem akar kiesni az online munkából 2020. március 19.
- Kibertámadások ellen is hatékony a kisvállalkozásokra szabott VPN1000 tűzfal 2020. február 3.
- Sok pénzt bukunk, ha ezeket letöltjük! 2020. január 20.
- Itt az új hálózati „védőpajzs” a Zyxeltől 2019. november 11.
- A biztonságos felhő a kisvállalkozásoknak is jár 2019. november 7.
- Új tűzfal sorozat a kisvállalkozásoknak 2019. október 29.
- Új switchek a megfigyelési piacon 2019. szeptember 12.
- Felhőből csak a legjobbat – már a kisvállalkozásoknak is 2019. augusztus 2.
- Hat új hozzáférési ponttal bővül a Nebula felhőcsalád 2019. június 26.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Elindult a Zyxel online támogató központja
A veszélyhelyzetre való tekintettel a Zyxel Networks ma bejelentette, hogy elindítja a távoli munkavállalókat segítő szolgáltatását. A lehetőség elsősorban a most életszerű kiberbiztonsági témákat érinti, mint például a VPN-ek vagy felhő alapú hálózatok beállítása. A támogató központ a világ bármely pontjáról online elérhető.
A Zyxel Hálózati Partner Támogató Központ, és a támogató fórum olyan tech szakértőkből és hozzáértő felhasználókból áll, akiknek speciális szaktudása van a különféle szoftverek és hardverek területén, így hatékonyan tudják támogatni az otthoni munkavégzés során nehézségekbe ütköző felhasználókat. A szolgáltatás olyan témákat érint, mint a VPN-ek, a kiberbiztonság, a felhő alapú hálózatok kialakítása illetve bármilyen, a távoli munkavégzéshez kapcsolódó hálózati gyakorlati kérdés.
„Kulcsfontosságú, hogy betartsuk a közösségi távolságtartás és az elszigetelődés szabályait, ha le akarjuk győzni a járványt. Ugyanakkor az otthoni munkavégzésre való átállás sajnos nem ment mindenkinek egyszerűen, legfőképp azért, mert sok esetben a hálózati infrastruktúra és az alkalmazottak ismeretei nem álltak erre készen” – mondta el Treso Tamás, a Zyxel Magyarországi vezetője. Hozzátette: „Több inspiráló példát is láthattunk, hogy a magánszemélyek és a szervezetek hogyan segítik ki egymást ezekben a nehéz időkben, ezért úgy éreztük, hogy nekünk is lépnünk kell ebben a helyzetben”.
A támogató központ létrehozása egyike annak a három intézkedésnek, ami a Zyxel Hálózati Támogató Program keretében valósul meg a koronavírus elterjedése elleni küzdelemben. Mivel a kapcsolattartás kulcsfontosságú a vállalkozások, oktatási intézmények és egészségügyi szervek számára, hogy a működésüket zavartalanul tudják folytatni, a Zyxel felkérte a tanúsított partnereit és egyéb hálózati szakembereket arra, hogy csatlakozzanak ehhez a kezdeményezéshez.
A másik két intézkedés – egy hálózati megoldás tanácsadó szolgáltatás és egy gyakorlati hálózati tippeket megosztó weboldal – a következő hetekben élesedik, melyek abban fogják segíteni a cégeket és vállalkozásokat, hogy hogyan maradjanak fenn a járvány ideje alatt is.