Kapcsolódó cikkek
- Webes alkalmazás gyereknapra a Telekomtól 2021. május 29.
- Nagyon pörgött tavaly a Telekom webshopja 2021. április 13.
- Mobilszolgáltatók ügyfeleit figyelmezteti a Telekom 2021. március 24.
- Több képernyős 4K-s élményt hoz a Telekom 2021. március 24.
- Újabb szolgáltatásnak örülhetnek egyes Telekom TV előfizetők 2021. március 12.
- Kedvező árcédulával érkezik két OnePlus okostelefon 2021. március 4.
- A Telekom hálózatán a gigabites elérési pontok száma közel 2,5 millió 2021. március 1.
- Árverésen biztosította mobilfrekvenciáit a Telekom 2021. január 29.
- 150,2 milliárd forintért keltek el a 2022-ben lejáró mobilfrekvenciák 2021. január 28.
- Teljes értékű irodai munkakörnyezet zsebben 2021. január 18.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Új ajánlat fiataloktól fiataloknak
Formáld szabadon a kereted! – ez a koncepciója a Telekom új, fiataloknak szóló ajánlatának, amely az adatforgalom és a hanghívás terén is a célcsoport különböző élethelyzeteihez maximális rugalmassággal alkalmazkodik. A Kraft Ajánlat paramétereit az Y és a Z generáció megkérdezésével alakították ki – azt is ők dönthették el, hogy az alternatívák közül melyik kerüljön végül a piacra. Az ajánlat abban is igazodik a korosztály szükségleteihez, hogy igény szerint további szolgáltatásokkal bővíthető.
Izgalmas kísérletbe kezdett a Telekom, amikor úgy döntött, hogy a fiataloknak szóló Kraft Ajánlatot az érintettek kiemelten széles körének bevonásával, a közösségi termékfejlesztés eszközeivel fogja összeállítani. A hónapokkal ezelőtt elindított folyamat most a célegyenesbe ért: a közösségi média felületeken megkérdezett és elért 20-29 éves korosztályba tartozó, közel 1 millió jelenlegi és potenciális ügyfél válaszai alapján két ajánlati csomagot alakított ki a Telekom, melyek közül szintén a fiatalok szavazatai alapján választották ki a végül a piacra kerülő változatot. Vagyis az ajánlatot ténylegesen azok rakták össze, akik használni fogják.
„A Kraft Ajánlat lényege – a felhasználók elvárásai alapján – a nagy adatcsomag, illetve a felhasználható adatmennyiség rugalmas bővíthetősége. Nincs olyan élethelyzet – legyen szó egy esősre fordult nyári nap átmozizásáról, egy lekésett járat átfoglalásáról, az egyetemi tantárgyfelvételről vagy az első kollégiumi élmények megosztásáról és a hiányzó családi beszélgetéseket pótló videóhívásról –, amelyre a Kraft ajánlat ne tudna kedvező, a fiatalok pénztárcájához igazodó megoldást nyújtani” – mondta el Farkas Mira, a Magyar Telekom lakossági szolgáltatások marketing igazgatója.
Az ajánlat nem csak abban jelent új megközelítést, ahogyan készült, hanem abban is, ahogyan működik. Nincsenek fix keretek, kőbe vésett határok, hiszen maga a 20-29 éves életkor is a kísérletezésről, a megismerésről, a felfedezésről szól. A Telekom abban igyekszik segítséget nyújtani a fiataloknak, hogy ne hagyják magukat korlátok közé szorítani: a szolgáltatók közül egyedüliként az alakíthatóság kimaxolásával megteremti a lehetőséget, hogy megtalálják a nekik megfelelő, az életüket jobbá tevő digitális megoldásokat. Ennek érdekében a Kraft ajánlatot rugalmasság és nagy adatkeret jellemzi, a kiinduló csomag 15 GB netet és percdíjas beszélgetést tartalmaz, 5590 Ft-ért. Az alapcsomag az aktuális szituációnak vagy a hosszabb távú szükségleteknek megfelelően lépcsőzetesen akár 85 GB-tal bővíthető, mindössze 2490 Ft-ért. Ugyancsak lehetővé teszi az ajánlat a beszélgetési keret 30 perccel történő megnövelését 590 forintért – hiszen lehetnek olyan témák, amelyeket továbbra is telefonon érdemes megbeszélni. Az ajánlat pillanatok alatt aktiválható a Telekom alkalmazáson keresztül, ezzel a megoldással pedig a vállalat alkalmazkodik a fiatalok eszközhasználatával kapcsolatos szokásaihoz is.
„A Kraft ajánlattal nem csak a díjcsomag rugalmas alakításának lehetőségét adtuk a fiatalok kezébe, hanem a döntést is, eszközként saját életük hatékonyabb menedzseléséhez. Mi is sokat tanultunk a fiataloktól a beérkezett válaszok sokaságának köszönhetően. A 20-29 évesek abban az életszakaszban vannak, amikor nagyon fontos megtapasztalniuk, hogy a határaik ott vannak, ahova helyezik őket. A Telekom digitális szolgáltatóként hátteret biztosít számukra a korlátok átlépéséhez. Bízunk benne, hogy a fiatalokkal együtt kidogozott ajánlat kézzelfogható segítséget jelent nekik a céljaik elérésében” – nyilatkozta Szabó Béla, Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója.