Kapcsolódó cikkek
- A PC is a felhőbe költözik – Microsoft Inspire 2021 2021. július 15.
- 12 millió forint összdíjazással elindult a Magyar Nemzeti E-sport bajnokság 2021. április 29.
- E-sport funkciót kapott a Huawei Intelligens Asszisztense 2021. március 23.
- Philips monitorok a PSG Esports stúdiójában 2021. február 21.
- AOC monitorokat használnak a Red Bull Racing Esports versenyzői 2021. február 14.
- Gamereknek áll a világ 2021. február 12.
- A Team Vitality FIFA csapata mostantól Philips monitorokat használ 2021. január 25.
- Partnerségre lép a Gen.G és az LG UltraGear monitor márka 2021. január 16.
- Magyarország felvételt nyert a Nemzetközi E-sport Szövetségbe 2020. december 28.
- A razer meghirdeti esport világturnéjának következő állomását 2020. november 30.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
E-sport Tudásbázis konferenciát rendez a HUNESZ
E-sport Tudásbázis konferencia címmel először kerül megrendezésre 2021. szeptember 23-án 10 órai kezdettel a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) első önálló e-sport edukációs konferenciája. Az eseményt a szövetség Szakmai Oktatási Bizottsága hívta életre az E-sport Tudásbázis (ESTB) program részeként, amely edukációs folyamatokkal támogatja a szövetség kijelölt céljait nem csupán e-sport szakmai, de társadalmi és üzleti környezeti szempontok szerint is.
A konferencia célja, az e-sportban rejlő karrier lehetőségek bemutatása, a hazai és nemzetközi e-sport közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, nagy hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira. Az esemény több mint harminc előadóval, meghívott vendéggel, hét szekcióban számos érdekes témával, esettanulmánnyal és kerekasztal beszélgetéssel várja az érdeklődőket.
“A hazai e-sport mozgalom kiteljesedésének, a versenyszervezés mellett, kiemelt fontosságú területe az oktatás kell hogy legyen. A Magyar E-sport Szövetség és alapítói a kezdetek óta élharcosai és zászlóvivői a hazai e-sport edukációnak. Ezért is különösen nagy öröm, hogy az Oktatási Bizottságunk által idén életre hívott E-sport Tudásbázis programunk ékköveként az első önállóan szervezett konferenciánkat is megtarthatjuk. Az esemény azon kevés fórumok egyike, ahol a mi az e-sport? sport-e az e-sport? miért fontos a hirdetőknek? kérdéseken túl mélyebb belátást, rálátást nyújthatunk a hazai közösség és az e-sport élet alakítóinak gondolataira, motivációjára és valós tevékenységére.” - mondta Biró Balázs a HUNESZ elnöke.
“A HUNESZ Oktatási Szakmai Bizottságának első önálló konferenciája elsősorban arra ad lehetőséget az érdeklődők számára, hogy megismerjék a hazai és nemzetközi esport trendeket. Az üzleti tervezés, marketing, e-sport menedzsment és kapcsolódó piaci területekről érkező előadók fókuszában az e-sport nem (csupán) játék irányból, hanem a területet mozgató egyéb szükségletek, célkitűzések aspektusából is bemutatkozik. Büszke vagyok arra, hogy munkatársaimmal részese lehetek a hazai e-sport szcéna fejlesztésének!” - emelte ki B. Szabó Edina a HUNESZ Szakmai Oktatási Bizottságának elnöke.
A járványügyi helyzet következtében a konferencia hibrid formában kerül megrendezésre.
Az előadók a Gamerland e-sport központjában tartják előadásaikat, míg a nézők az Esport1 közvetítésén keresztül online kapcsolódhatnak az eseményhez.
Regisztráció és további információk: https://estb.hu