Szűrés
A(z) HUNESZ kulcsszót tartalmazó cikkek
E-sport trendek
Az e-sport hazai ismertsége és népszerűsége folyamatosan növekszik, a felnőtt magyar lakosság háromnegyede hallotta már a kifejezést, és 1 millió fő játszik is heti szinten e-sport játékkal – derült ki a Reacty Digital és a HUNESZ 2024-es videójáték és e-sport kutatásából. A bázis növekvő méretének köszönhetően a kapcsolódó költések összege is növekedett, éves szinten elérte a 80 milliárd forintot. Egyre több e-sport játék jelenik meg okostelefonra is, ami 2024-ben már érzékelhető hatással van a videójátékozási szokásokra.
Megjelent az E-sport Tudásbázis tanulmánykötet
Negyedik alkalommal került megrendezésre a Magyar E-sport Szövetség Oktatási Bizottságának szervezésében az ESTB (E-sport Tudásbázis) oktatási konferencia, amelyen bemutatták Magyarország első, kifejezetten oktatási célokra készült e-sport tanulmánykötetét.
Elismert ex olimpiai vezetővel erősít az Európai E-sport Szövetség
33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi tag képviselte.
Kezdődik az MNASZ-HUNESZ Országos iRacing Bajnoksága
Az iRacing és az FIA 2023 augusztusában jelentette be szoros együttműködését, melynek az eredménye egy hivatalos, iRacing platformon szervezett regionális bajnokság. Az együttműködés megnyitotta a kaput az FIA égisze alá tartozó országok autósport szövetségeinek – így az MNASZ (Magyar Nemzeti Autósport Szövetség)-nek is – hogy e-sport bajnokságokat rendezzenek a FIA F4-es, hivatalosan licencelt autóval. A futamok lebonyolítását a HUNESZ (Magyar E-sport Szövetség) Szimulátor Sport szakága és tagjai biztosítják.