Kapcsolódó cikkek
- Ezekkel a tévékkel és soundbarokkal bővül a TCL termékpalettája 2022. április 15.
- A Samsung Média Fórumán a legújabb Neo QLED 8K fejlesztéseké a főszerep 2022. április 12.
- A TCL bemutatta a teljes 2022-es portfólióját 2022. április 12.
- Terméktervezési díjakat kapott a TP Vision 2022. április 10.
- Három díjat is kaptak a TCL televíziói 2022. április 7.
- A Samsung bemutatta idei TV kollekcióját 2022. április 1.
- A Samsung bemutatja legújabb Neo QLED, Lifestyle és OLED televízióit 2022. március 18.
- Hazánkba is elhozza elképesztő tudású tévéit az LG 2022. március 12.
- A TCL új szintre emeli a QLED-élményt 2022. február 23.
- Lenyűgöző szórakozást kínál a TCL P73-as széria 2022. február 23.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Messi és Di María nappalijában ünnepel a Hisense és a PSG
Második évébe lépett a Paris Saint-Germain, világhírű labdarúgóklub és a Hisense globális partnersége, amelyet egy kisfilmmel ünnepel a két brand.
A videó, amelyben többek között Lionel Messi, Ángel Di María és Presnel Kimpembe is szerepel, a focisták hétköznapjaiba enged betekintést, és azt mutatja meg, hogyan könnyíti meg a játékosok életét a Hisense technológiája. A filmben a Hisense tengeren túlon már elérhető háztartási készülékei (mosógép, sütő és hűtő) valamint egy ULED tévé is megjelenik.
A vállalat kijelzőtechnológia terén hozott innovációinak sikerességét a tavalyi eladási számok is igazolták: 2021-ben a márka közép- és felső kategóriás tévéinek globális értékesítési árbevétele éves szinten több mint 99 százalékot ért el, míg a Paris Saint-Germain, valamint számos nemzetközi élsportesemény támogatását követően 43 százalékkal növelte tengerentúli értékesítési bevételeit, a tengerentúli márkaismertsége pedig 5 százalékkal nőtt.
A Hisense továbbra is elkötelezett a globális sportesemények támogatása mellett: 2022-ben a labdarúgó-világbajnokság (2022 FIFA World Cup), valamint az UEFA Nemzetek Ligájának is támogatója.
Az együttműködés keretében készített videó: