Kapcsolódó cikkek
- Új funkcióval bővült a Kerékpárosbarát app 2022. szeptember 15.
- Meglepetéssel készül a karácsonyra a Yettel 2023. november 26.
- Megújult a bringások kedvenc appja 2023. augusztus 9.
- A HONOR továbbfejlesztette egészségügyi alkalmazását 2023. július 26.
- Fiatal sztárhorgász fektetett be a népszerű horgász platformba 2023. február 23.
- Ünnepi vészhelyzetekben is segíthet az ÉletMentő applikáció 2022. december 22.
- Karácsonyi hangulat a TIER appjában 2022. december 8.
- Magyar meditációs applikáció született 2022. december 6.
- Mikor és hogyan érdemes mobilalkalmazást létrehozni? 2022. december 5.
- Tudtad, hogy mennyit lehet applikációkkal spórolni? 2022. november 8.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Egyre népszerűbbek a többfunkciós autós applikációk
Többféle biztosítás meghosszabbítása, adók befizetése, parkolási díjak számontartása, vizsgáztatás – az autótulajdonosoknak egyre több kifizetést és adminisztrációt kell fejben tartania. Nekik lehet nagy segítség egy mobilapp, amin egyszerre több ügyet is elintézhetnek.
Itt az évvége és rengetegen kapkodnak, mit kell még elintézni, biztosításokat megújítani, szervizelni az autót, esetleg levizsgáztatni, autópálya matricát venni vagy éves parkolási engedélyt intézni, az adventi időszakban ráadásul sokat járjuk a belvárost, ahol parkolást is kell fizetni. Hogyan lehetne ezt (vagyis legalább egy részét) kicsit összefogni, kényelmesebbé tenni? Ahogy a sport- vagy egészségügyi alkalmazásoknál, úgy az autós applikációknál is megfigyelhető az a tendencia, hogy egy appot több funkcióra fejlesztenek, hogy a felhasználó minél több időt töltsön vele és sok adatot, információt, programot kezeljen a felületen.
Ügyintézés percek alatt
Sokan elfelejtik megkötni az új biztosítási szerződést, vagy ha éppen eszükbe jut a határidő, akkor nem találják a kötvényt. Kár esetén halogatjuk az ügyintézést, mert nincs kitől segítséget kérni, de létezik már egy innovatív applikáció, az E-Alkusz, amely több bank és biztosító hálózatával összeköttetésben áll. Az E-Alkusz a felhasználó érdekeit képviselve pedig a legjobb konstrukciót ajánlja fel, majd szerződéskötés után egy helyen tárolja az összes biztosítási kötvényünket. Utazáskor is köthetünk ebben az alkalmazásban biztosítást, sőt kár esetén még segítséget is kaphatunk az E-Alkusz munkatársaitól.
Az app új funkciója november eleje óta elérhető: mostantól még parkolást is fizethetünk az alkalmazáson keresztül. A parkolási funkciót SMS-díj nélkül vehetjük igénybe, ráadásul, minél nagyobb összegű biztosítási csomagunk van az E-Alkuszon, annál kevesebb parkolási kényelmi díjat kell fizetnünk parkolásonként. Az applikáció abban is segítségünkre lesz, hogy ne felejtsük el leállítani a parkolást, ugyanis ötpercenként figyelmeztető push üzeneteket küld.
„Az elmúlt néhány hétben 15%-kal nőtt az applikáció letöltéseinek száma. Összesen 80 ezer ügyfélünk van, és 120 ezer szerződést kezelünk biztosítási alkuszként, az ügyfeleink nagy részének több szerződése is van nálunk. Minél több élő szerződése van nálunk a felhasználónak, annál kedvezményesebben parkolhat az applikációval. A mobilparkolás kényelmi díja 100 ezer forint éves biztosítási állományig 110 Ft, 100 ezer forint éves állomány felett pedig csak 55 Ft, akik 250 ezer forint feletti biztosítási díjat fizetnek, elengedjük a kényelmi díjat, ha az E-Alkuszt használják.” – részletezi Póta Zsolt, a Pannon-Safe cégvezetője.
Az applikáció folyamatosan frissül, hiszen a biztosítóktól rendszeresen érkeznek az új adatok, amelyek a rendszerben is megjelennek, tehát nem kell attól tartanunk, hogy elavult információkat kezelne az app. A Pannon-Safe különös figyelmet fordít az adatbiztonságra és a rendszeres frissítésre, hogy az ügyintézésben ne legyen soha fennakadás.
„Végeztünk egy felmérést, hogy egy biztosítási felületet a felhasználók milyen gyakran nyitnak meg. A statisztika évi 1-2 alkalmat hozott ki személyenként, mi pedig azt tűztük ki célul, hogy egy kedvelt, folyamatosan használatban lévő és frissülő applikációt nyújtsunk – így jött a mobilparkolás ötlete. Egyébként az E-Alkuszon figyelemmel kísérheti az autó-, lakás-, egészség- és nyugdíjbiztosításának és utazási biztosításainak állapotát, díjrendezettségét, és ha pár napos üzleti útra megyünk, nyári vakációt tervezünk vagy síelni indulunk, kéznél van az app, amin gyorsan, akár percek alatt megköthetjük a biztosítást, amit bankkártyával azonnal kifizethetünk. A következő cél az, hogy a felhasználói visszajelzések alapján tovább fejlesszük az alkalmazást.” – mondta el Póta Zsolt.